Hyundai Motor Czech po delší době inzeroval na konci loňského roku volné manažerské místo. Co všechno importér po kandidátech požadoval a kolik bylo zájemců?
Náplň práce nového manažera:
- Průběžné monitorování a analýza trhu, identifikace nových trendů a příležitostí v oblasti produktů i služeb nové mobility
- Sledování cenové konkurenceschopnosti modelů (JATO, interní porovnání)
- Příprava a prezentace produktových strategií
- Podpora marketingového týmu při uvádění nových produktů na trh
- Součinnost při plánování komunikačních kampaní
- Příprava a prezentace přehledů vývoje a prognóz prodejů v jednotlivých segmentech
- Zapojení do procesu cenotvorby (návrh cen nových/akčních modelů zohledňující konkurenceschopnost a současně dosahování plánované ziskovosti podle modelu)
- Vytváření a aktualizace ceníků
- Definování lokální specifikace produktů (konfigurace výbav nových modelů
- Vytváření a správa specifikačních kódů modelů v interních systémech
- Návrh specifikací a cen akčních modelů/nabídek
- Komunikace s obchodními partnery (prodejci) a dodavateli
- Spolupráce na přípravě obsahu produktových školení pro prodejce a klíčové uživatele
- Lokalizace katalogů a webových prezentací modelů, aktualizace online konfigurátoru a datových listů s technickými údaji
Co HMCZ očekává:
- Praxe v produktovém managementu v automotive nebo příbuzných technicky zaměřených oborech (může být nahrazeno mimořádným zájmem o obor a přehledem v něm😊
- Zájem o automotive a nové technologie (přehled o konkurenčních značkách, modelech, verzích, trendech)
- Pozitivní náboj ve vztahu k novým druhům pohonů (BEV, FCEV)
- Práce s nástroji Ofice 365 s důrazem na MS Excel a PowerPoint
- Silné analytické a komunikační dovednosti
- Schopnost pracovat v týmu i samostatně
- Pečlivost, preciznost, organizovanost a smysl pro pořádek
- Svědomitost, zodpovědnost, odolnost a výdrž
- Dobré komunikační dovednosti v anglickém jazyce – alespoň na úrovni B1
- Důraz na kvalitu výstupů
„Pojďme si otevřeně přiznat, že největší výhodou této pracovní pozice je úzký kontakt s PR oddělením, tedy se mnou,“ okomentoval tendr na profesním portálu Linked-in mluvčí značky David Pavlíček.
Podle statusu na Linked-in se o pracovní příležitost zajímalo 39 kandidátů, firma už další žádost nepřijímá.
Zdroj: Linked-in