Spread the love

Hyundai Motor Czech po delší době inzeroval na konci loňského roku volné manažerské místo. Co všechno importér po kandidátech požadoval a kolik bylo zájemců?

Náplň práce nového manažera:

  • Průběžné monitorování a analýza trhu, identifikace nových trendů a příležitostí v oblasti produktů i služeb nové mobility
  • Sledování cenové konkurenceschopnosti modelů (JATO, interní porovnání)
  • Příprava a prezentace produktových strategií
  • Podpora marketingového týmu při uvádění nových produktů na trh
  • Součinnost při plánování komunikačních kampaní
  • Příprava a prezentace přehledů vývoje a prognóz prodejů v jednotlivých segmentech
  • Zapojení do procesu cenotvorby (návrh cen nových/akčních modelů zohledňující konkurenceschopnost a současně dosahování plánované ziskovosti podle modelu)
  • Vytváření a aktualizace ceníků
  • Definování lokální specifikace produktů (konfigurace výbav nových modelů
  • Vytváření a správa specifikačních kódů modelů v interních systémech
  • Návrh specifikací a cen akčních modelů/nabídek
  • Komunikace s obchodními partnery (prodejci) a dodavateli
  • Spolupráce na přípravě obsahu produktových školení pro prodejce a klíčové uživatele
  • Lokalizace katalogů a webových prezentací modelů, aktualizace online konfigurátoru a datových listů s technickými údaji

Co HMCZ očekává:

  • Praxe v produktovém managementu v automotive nebo příbuzných technicky zaměřených oborech (může být nahrazeno mimořádným zájmem o obor a přehledem v něm😊
  • Zájem o automotive a nové technologie (přehled o konkurenčních značkách, modelech, verzích, trendech)
  • Pozitivní náboj ve vztahu k novým druhům pohonů (BEV, FCEV)
  • Práce s nástroji Ofice 365 s důrazem na MS Excel a PowerPoint
  • Silné analytické a komunikační dovednosti
  • Schopnost pracovat v týmu i samostatně
  • Pečlivost, preciznost, organizovanost a smysl pro pořádek
  • Svědomitost, zodpovědnost, odolnost a výdrž
  • Dobré komunikační dovednosti v anglickém jazyce – alespoň na úrovni B1
  • Důraz na kvalitu výstupů

„Pojďme si otevřeně přiznat, že největší výhodou této pracovní pozice je úzký kontakt s PR oddělením, tedy se mnou,“ okomentoval tendr na profesním portálu Linked-in mluvčí značky David Pavlíček.

Podle statusu na Linked-in se o pracovní příležitost zajímalo 39 kandidátů, firma už další žádost nepřijímá.

Zdroj: Linked-in

 

Related Post