Frank Marotte, FOTO: Dacia
Spread the love

Frank Marotte bude od února ředitelem marketingu, prodeje a provozních operací značky Dacia. Stane se členem výkoného výboru společnosti a bude podřízen Denisu Le Votovi, generálnímu řediteli Dacie.

Frank Marotte je absolventem Ecole Centrale Paris a má více než 30 let zkušeností v automobilovém průmyslu. Svou kariéru zahájil v roce 1993 ve společnosti Peugeot a zastával řadu manažerských pozic ve Francii i v zahraničí. V roce 2008 byl jmenován vedoucím oddělení produktového plánování skupiny PSA Peugeot Citroën, kde dohlížel na vývoj v několika segmentech.

V roce 2013 nastoupil Frank Marotte do společnosti Toyota Motor jako ředitel produktového plánování pro Evropu, Rusko a Blízký východ. V rámci společnosti dohlížel na produktové portfolio Toyoty v Evropě a byl členem výkonného výboru Toyota Motor Europe.

V červenci 2019 byl Frank Marotte jmenován prezidentem a generálním ředitelem společnosti Toyota France, kde byl zodpovědný za strategii a rozvoj aktivit Toyoty a Lexusu ve Francii.

Zdroj: Dacia, Jitka Skaličková

Related Post