Spread the love

Volvo Car Czech Republic každoročně na celorepublikovém setkání oceňuje práci své dealerské sítě. Uplynulý rok byl plný rekordních čísel, na kterých mají značný podíl autorizovaní partneři.

V akci, která byla loni vyhlášena již potřetí, se české zastoupení značky inspirovalo u svých zahraničních kolegů. Účast je pro jednotlivé autorizované partnery Volvo dobrovolná, ale motivující. Každá kategorie je hodnocena podle několika kritérií.

Event na Erlebachově boudě

Letošní ohlédnutí za mimořádně úspěšným rokem 2024 se již podruhé konalo ve stylové Erlebachově boudě ve Špindlerově Mlýně. Malebná krkonošská krajina pak spoluutvářela celodenní program, který předcházel večernímu slavnostnímu vyhlášení.

Setkání zástupců importéra a jednotlivých dealerství bylo plné zajímavých aktivit, z nichž se velká část nesla v severském duchu. Účastníci si mohli vyzkoušet jízdu na saních nebo se psím spřežením, obdivovat umění profesionální sabráže v provedení someliéra Milana Krejčího či vyslechnout inspirativní přednášku marketingové specialistky Pavlíny Louženské.

Celým dnem i večerem se šarmem sobě vlastním provázela herečka, zpěvačka a režisérka Jitka Čvančarová, která je českou ambasadorkou značky Volvo. Slavnostní večer zpestřil svým vystoupením další oblíbený ambasador značky, zpěvák a skladatel Marcell.

Vpodvečer pak odstartoval oficiální program. Zhodnocení obchodních výsledků a dalších úspěchů mimořádného roku 2024 se hned v úvodu slavnostního večera ujala generální ředitelka Volvo Car Czech Republic Šárka Heyna Fuchsová, která se v polovině loňského roku na tento post vrátila po svém čtyřletém působení ve vedení Volvo Denmark.

„Uplynulý rok byl v mnoha ohledech přelomový. Podařilo se splnit nejvyšší cíl – překonat hranici 5 000 prodaných aut. Konkrétně se jich prodalo 5 025, což je ve srovnání s rokem 2023 66% nárůst a téměř 100% nárůst oproti 2022,“ uvedla generální ředitelka. „Rok 2024 přinesl také historicky nejvyšší počet obsloužených zákazníků a v oblasti efektivity plánování náhradních dílů je Česká republika dokonce mezi nejlepšími na světě.“

Shrnutí loňského roku a krátký rozhovor s generální ředitelkou pak již vystřídalo to hlavní, proč se do Špindlerova Mlýna sjeli zástupci značky Volvo ze všech koutů republiky: vyhlášení vítězů v soutěži Retailer Excellence Awards 2024 v kategoriích Servis, Volvo Selekt, Prodej nových vozů a nově i Nejlepší autorizovaný partner v oblasti celkové spokojenosti zákazníků. Zaměstnanci generálního importéra VCCR pak hlasovali v anketě pro autorizovaného partnera,u nějž ocenili nejlepší vzájemnou spolupráci.

V každé ze tří hlavních oceněných oblastí byli jmenováni tři nejlepší. V kategorii Servis se vítězem stala společnost Olfin Car Trutnov. Za Volvo Selekt zvítězila firma Cardion Cars Brno a nejlepším prodejcem nových vozů byl vyhlášen Cardion Cars Stodůlky.

„Vítězství vnímám jako ocenění toho, že děláme věci naplno, a zároveň to beru jako závazek pokračovat v naší práci i v dalších letech,“ uvedl vedoucí servisu Olfin Car Trutnov Adam Macháček.

Jménem obou vítězných poboček společnosti Cardion Cars poděkoval za ocenění její výkonný ředitel Dušan Chlad: „Jedná se o ohodnocení dlouhodobé práce našich zaměstnanců. Velmi si toho vážíme a budeme se i nadále snažit udržet vysoko nastavenou laťku našich služeb.“

Výherci si vedle spousty cen odnesli originální, ručně vyrobenou autorskou cenu, inspirovanou Thorovým kladivem, kterou navrhla designérka Linda Procházka. Proč byl právě tento mytický symbol – legendární kladivo Mjölnir – inspirací pro podobu předávané ceny, naznačuje tematické video ze skandinávského severu, jež společně natočili Marcell a Linda Procházkovi.

Linda Procházka je držitelka řady ocenění, absolventka produktového designu na UMPRUM a průmyslového designu na FA ČVUT, designérka londýnské pobočky Lasvit a zakladatelka vlastní značky LINDA PRO. Je také autorkou panenky Freya, kterou Volvo věnovalo do tradiční benefiční aukce organizace UNICEF. Tvorbu Lindy Procházky v podobě váz z kolekce Frozen si účastníci setkání mohli osobně prohlédnout na malé výstavě v hotelové kapli.

„Jak Thorovo kladivo ze skla, tak podstavec z kamene jsou ručně vyrobené. Každý detail odráží jedinečnou tradici a mistrovství českého sklářství v souladu s vizí značky Volvo. Letos navíc do kolekce přibyly i nové designy pro druhé a třetí místo, které ztvárňují logo Volva – Iron Mark,“ vysvětluje autorka.

Sven Car bere cenu

Vítězem letos poprvé vyhlášené kategorie Nejlepší autorizovaný partner v oblasti celkové spokojenosti zákazníků se stala společnost Sven Car. „Z ocenění máme velkou radost – vykresluje naši snahu o to, aby byli zákazníci spokojeni s nákupem i servisem,“ řekl Ing. Martin Starnovský, jednatel společnosti Sven Car.

Za nejlepšího autorizovaného partnera pak tým VCCR zvolil společnost Federal Cars Liberec.

Cenu z rukou Šárky Heyna Fuchsové převzal Tomáš Kotas, vedoucí prodeje Federal Cars Liberec. „Každodenní byznys děláme s chutí, aby nás to bavilo a naši zákazníci se k nám vraceli,“ uvedl k vítězství v anketě.

Každoroční ocenění pro autorizované partnery je poděkováním za skvěle odvedenou práci, která v loňském roce přinesla nebývalé úspěchy a vysoká čísla nejen v oblasti prodeje a servisu.

Zdroj: Volvo Retailer Awards, Petra Doležalová

Related Post