Klub motoristických novinářů letos opět organizuje, ve spolupráci s AUTOmakers, anketu o nejlepší mediální servis v rámci SDA v roce 2024. Soutěž je vedlejší kategorií Auta roku v ČR. Kdo postoupil do 3. kola?
Klub motoristických novinářů vyhlásil loni v prosinci anketu v novodobé historii už podeváté.
Jejich členové mohli dávat své hlasy všem oficiálním mluvčím společností sdružených v SDA, kteří poskytovali PR servis v průběhu roku 2024. Loni hlasovalo 29 novinářů, letos se akce zúčastnilo 34 respondentů.
Vyhlášení vítěze: 4. února
Vyhlášení manažerů, kteří loni poskytovali nejdostupnější informační servis pro jejich redakce, chystají organizátoři na 4. února v rámci finále ankety Auto roku 2024 v ČR.
Na startovní čáře bylo 25 PR manažerů, dva a více hlasů stačilo pro postup do 2. kola. Do třetího kola se probojovali soutěžící se 3 a více hlasy.
Soutěžící, kteří obdrželi tři a více hlasů:
Martina Bedrnová, DS
Petr Burian, Ford
David Haidinger, BMW, Mini
Josef Hlávka, Mercedes-Benz
Martin Hejral, Opel
Jitka Jechová, Toyota
Sylva Marounková, FIAT, Jeep, Alfa
Radka Matthey, Peugeot
David Pavlíček, Hyundai
Jiří Rozkošný, Audi
Jitka Skaličková, Renault, Dacia
Filip Stoulil, SEAT, CUPRA
Kateřina Vaňková Jouglíčková, Kia
Zdeněk Zikmund, Subaru