Historicky první sada cen manažerské PR soutěže z roku 2016
Spread the love

Klub motoristických novinářů letos opět organizuje, ve spolupráci s AUTOmakers, anketu o nejlepší mediální servis v rámci SDA v roce 2024. Soutěž je vedlejší kategorií Auta roku v ČR. Kdo postoupil do 3. kola?

Klub motoristických novinářů vyhlásil loni v prosinci anketu v novodobé historii už podeváté.

Jejich členové mohli dávat své hlasy všem oficiálním mluvčím společností sdružených v SDA, kteří poskytovali PR servis v průběhu roku 2024. Loni hlasovalo 29 novinářů, letos se akce zúčastnilo 34 respondentů.

Vyhlášení vítěze: 4. února

Vyhlášení manažerů, kteří loni poskytovali nejdostupnější informační servis pro jejich redakce, chystají organizátoři na 4. února v rámci finále ankety Auto roku 2024 v ČR.

Na startovní čáře bylo 25 PR manažerů, dva a více hlasů stačilo pro postup do 2. kola. Do třetího kola se probojovali soutěžící se 3 a více hlasy.

Soutěžící, kteří obdrželi tři a více hlasů:

Martina Bedrnová, DS

Petr Burian, Ford

David Haidinger, BMW, Mini

Josef Hlávka, Mercedes-Benz

Martin Hejral, Opel

Jitka Jechová, Toyota

Sylva Marounková, FIAT, Jeep, Alfa

Radka Matthey, Peugeot

David Pavlíček, Hyundai

Jiří Rozkošný, Audi

Jitka Skaličková, Renault, Dacia

Filip Stoulil, SEAT, CUPRA

Kateřina Vaňková Jouglíčková, Kia

Zdeněk Zikmund, Subaru

Do 4. února bude jasné, kdo z PR manažerů se letos prokouše do finále ankety

 

Related Post