Historicky první sada cen manažerské PR soutěže z roku 2016
Spread the love

KMN letos opět organizuje, ve spolupráci s AUTOmakers, anketu o nejlepší mediální servis v rámci SDA v roce 2024. Soutěž je vedlejší kategorií Auta roku v ČR. Do 4. kola se probojovalo 7 samurajů. Co si na nich cení novináři?

Klub motoristických novinářů vyhlásil loni v prosinci anketu v novodobé historii už podeváté.

Jejich členové mohli dávat své hlasy všem oficiálním mluvčím společností sdružených v SDA, kteří poskytovali PR servis v průběhu roku 2024. Loni hlasovalo 29 novinářů, letos se akce zúčastnilo 34 respondentů.

Vyhlášení vítěze: 4. února

Vyhlášení manažerů, kteří loni poskytovali nejdostupnější informační servis pro jejich redakce, chystají organizátoři na 4. února v rámci finále ankety Auto roku 2024 v ČR.

Na startovní čáře bylo 25 PR manažerů, dva a více hlasů stačilo pro postup do 2. kola. Do třetího kola se probojovali soutěžící se 3 a více hlasy. Na čtvrté kolo bylo potřeba 4 a více hlasů.

Soutěžící, kteří obdrželi 4 a více hlasů (plus poznámky hlasujících):

Martina Bedrnová, DS (elegantní, dokáže dodat i podklady)

David Haidinger, BMW, Mini (bere telefon, milé vystupování, lidský, ochota, rychlost)

Josef Hlávka, Mercedes-Benz (vždy k dispozici)

Martin Hejral, Opel (ochota, nemá s ničím problém, vždy vtipný, vynikající fičury)

Jitka Jechová, Toyota a Lexus (profi přístup, mám s ní  dobré vztahy)

Radka Matthey, Peugeot (zajímavé akce, dokáže zodpovědět dotaz, vždy vstřícné jednání)

Jitka Skaličková, Renault a Dacia (nejlépe organizované akce, opět reaguje na dotazy, vždy profi, snaha a zájem o výsledek)

 

Related Post