KMN letos opět organizuje, ve spolupráci s AUTOmakers, anketu o nejlepší mediální servis v rámci SDA v roce 2024. Soutěž je vedlejší kategorií Auta roku v ČR. Do 5. kola se probojovalo 5 mluvčích.
Klub motoristických novinářů vyhlásil loni v prosinci anketu v novodobé historii už podeváté.
Jejich členové mohli dávat své hlasy všem oficiálním mluvčím společností sdružených v SDA, kteří poskytovali PR servis v průběhu roku 2024. Loni hlasovalo 29 novinářů, letos se akce zúčastnilo 34 respondentů.
Vyhlášení vítěze: 4. února
Vyhlášení manažerů, kteří loni poskytovali nejdostupnější informační servis pro jejich redakce, chystají organizátoři na 4. února v rámci finále ankety Auto roku 2024 v ČR.
Na startovní čáře bylo 25 PR manažerů, dva a více hlasů stačilo pro postup do 2. kola. Do třetího kola se probojovali soutěžící se 3 a více hlasy. Na čtvrté kolo bylo potřeba 4 a více hlasů, pro kolo páté šest a více volebních čárek.
Soutěžící, kteří obdrželi 6 a více hlasů:
David Haidinger, BMW
Josef Hlávka, Mercedes-Benz
Martin Hejral, Opel
Radka Matthey, Peugeot
Jitka Skaličková, Renault a Dacia