Spread the love

KMN letos opět organizuje anketu o nejlepší mediální servis v rámci SDA v roce 2024. Vítěze hlavní soutěže už známe z únorového vyhlášení v hotelu Prague Towers. Novináři dále hlasovali ve třech dalších kategoriích. Ke kterým značkám měli loni výhrady v rámci Hořké maliny?

Klub motoristických novinářů vyhlásil loni v prosinci anketu v novodobé historii už podeváté.

Jejich členové mohli dávat své hlasy všem oficiálním mluvčím společností sdružených v SDA, kteří poskytovali PR servis v průběhu roku 2024. Loni hlasovalo 29 novinářů, letos se akce zúčastnilo 34 respondentů. Mohli hlasovat ve 4 kategoriích:

1) Hlavní soutěž o nejlepší PR servis

2) Hořká malina pro méně prémiové PR servisy

3) Tiskovka roku (lokální český event)

4) Testovací vozy (spokojenost se servisem kolem novinářských aut)

Ceny vítězům hlavní soutěže předali předseda KMN Michal Busta a další organizátoři ankety v rámci vyhlášení Auta roku 2025.

Anketa pokračuje sčítáním dalších kategorií (Hořká malina, Tiskovka roku a Testovací vozy)!

NOMINACE NA HOŘKOU MALINU

Na neoblíbenou malinu získaly nominace PR servisy devíti importů: (s poznámkami hlasujících novinářů)

Fiat, Alfa Romeo, Jeep – „špatně dosažitelná“ ; „slabší komunikace, ale zlepšuje se to!“

Honda – „nedělá tiskovky“, „žádný kontakt“

Hyundai – „kam zmizely tiskovky?“, „nevím co firma dělá“

Mazda – „nekomunikuje“, „žádná komunikace“, „ani jedna tiskovka“, „ignoruje média“

Jaguar, Land Rover – „nedostávám tiskové zprávy ani pozvánky, ani nevím kdo je PR“

Renault Trucks – bez poznámek

Škoda Auto – bez poznámek

Toyota, Lexus – bez poznámek

Volvo – „až přílišné zaujetí vlastní značkou“

Vítěze vedlejších kategorií, jakož i reportáž z vyhlášení soutěže přinese po sečtení hlasů březnový Importérský speciál AUTOmakers!

Related Post