AutoBinck, distributor automobilů ve střední a východní Evropě, provedl strategickou aktualizaci své organizační struktury a zavádí klíčové změny ve vedení svých českých a slovenských operací. Kdo bude šéfovat v Praze?
Nové vedení AutoBinck Car Distribution International, servisní organizace podporující všechny společnosti skupiny ACD v České republice a na Slovensku, nyní povede trojice zkušených manažerů:
• Jiří Soukup, CFO pro Českou republiku a Slovensko, bude odpovědný za finance, treasury, controlling, back office a právní oddělení.
• Viktor Bale, CTO ACD Holding, převezme odpovědnost za denní provoz všech lokálních IT oddělení v obou zemích.
• Radomír Němeček, Business Development Director ACD Holding, se ujme role COO a bude dohlížet na marketing, PR, poprodejní služby a logistiku.
Posílení vedení společnosti
ACD zároveň vítá tři nové kolegy v týmu:
• Peter Kundlák je jmenován ředitelem pobočky AutoPalace Panónska.
• Dominika Mýtna nastupuje do vedení HR pro Českou republiku a Slovensko.
• Rostislav Mareček bude řídit poprodejní služby servisní organizace v obou zemích.
Vedení retailových operací AutoPalace
Značka AutoPalace, klíčová součást maloobchodní divize ACD, podléhá přímému řízení Franse Obera, Retail Directora ACD Holding.
Na provoz poboček v rámci maloobchodní divize dohlížejí:
• Lukáš Kolev – AutoPalace Spořilov
• Vladimír Štorch – AutoPalace Butovice
• Jiří Kurečka – AutoPalace Brno
• Petr Suk – AutoPalace Vysočany
• Petr Zich – AutoPalace Bratislava
• Peter Kundlák – AutoPalace Panónska
Vedení distribučních aktivit
Distribuční společnosti v rámci ACD, podřízené Niekovi Hertsenbergovi, CEO ACD Holding, jsou řízeny:
• Kamilem Šilhavým, Mitsubishi v České republice a na Slovensku.
• Martinem Králíčkem, MG v České republice.
• Romanem Petríkem, MG na Slovensku.
Maďarsko a Slovinsko zůstávají beze změn a pokračují pod vedením Pála Kovácse a Marka Kajfeže.
Nová identita značky pro silnější budoucnost
V rámci své dlouhodobé strategie ACD implementuje novou identitu značky napříč celým portfoliem svých společností, čímž posiluje jejich propojení pod jednotným vizuálem. Tato vizuální transformace označuje začátek nové éry, která zdůrazňuje 118letou tradici ACD v oblasti distribuce automobilů.
„Nejenže vytváříme moderní a efektivní organizační strukturu, ale osobně jsem hrdý na to, že můžeme naše společnosti sjednotit i vizuálně. Tím zdůrazníme desítky let zkušeností a pomůžeme zákazníkům a partnerům snadno rozpoznat důvěryhodnost značky, na kterou spoléhali v minulosti a budou se na ni moci spoléhat i v budoucnu,“ uvedl Niek Hertsenberg, CEO ACD Holding.
AutoBinck Car Distribution
AutoBinck Car Distribution je přední distributor automobilů, zastupující Hyundai, MG, Mitsubishi a provozuje společnost AutoPalace, maloobchodní síť s více než 16 značkami napříč několika evropskými trhy, včetně České republiky, Slovenska, Maďarska, Slovinska a Nizozemska. Jako součást AutoBinck Group se společnost zaměřuje na dodávání kvalitních vozidel, špičkový zákaznický servis a inovativní mobilní řešení. Díky silnému zaměření na udržitelnost a digitální transformaci AutoBinck Car Distribution nadále formuje budoucnost mobility prostřednictvím strategických investic a partnerství.
Zdroj: Katarína Ardová