Flip Soukup (30) se stal novým obchodním ředitelem ve společnosti Imper, která nabízí komplexní data driven sales řešení pro B2B business a dodává služby například Mercedesu nebo Orlenu. Soukup do firmy přichází z pozice nezávislého business konzultanta.
V Imperu bude mít na starosti kromě obchodního týmu i udržení nebo posílení dynamického růstu společnosti založeného na akvizicích nových klientů.
Filip Soukup přichází do Imperu z pozice nezávislého business konzultanta, kde pomáhal s lepším fungování obchodních oddělení malým startupům i velkým společnostem jako T-Mobile, Conectart a ČSOB. Předtím působil na pozicích specialisty a konzultanta business developmentu a současně obchodního ředitele v konzultační společnosti Prospirio nebo jako business development manager společnosti Keramika Soukup, retailera zaměřeného na prodej koupelnového vybavení, obkladů a dlažby. Soukup natáčí vzdělávací videa pro obchodníky a současně je i garantem Czech On-line Expo – Sales Summit.
Největší hráč na trhu data driven sales
Imper je největším hráčem na českém trhu data driven sales řešení, ke kterým patří databáze českých firem Merk nebo nástroj Leady spolehlivě identifikující B2B návštěvníky webu. Filip Soukup do společnosti přichází, aby mohl plně uplatnit své zkušenosti z business developmentu a zároveň Imperu pomohl v dalším růstu a posilování pozice jedničky na trhu. S více než 2 tisíci klientů a 8 tisíci uživatelů nástrojů Imperu bude muset Soukup nejen udržet skvělou akvizici, ale také řídit a rozvíjet obchodní tým a zaměřit se na key account management, který bude zásadní částí jeho práce.
“Imper patří mezi společnosti, které i přes své vedoucí postavení na trhu neusínají na vavřínech, ale neustále hledají nové příležitosti, inovují své produkty a celkově posouvají hranice celého data driven sales, který je podle mě budoucností B2B obchodu nejen v Česku. Situace na trhu je v posledních letech turbulentní a firmy musí hledat cesty, jak si zákazníky získat a udržet. Právě proto budujeme silný key account tým, který pomáhá klientům maximálně využít potenciál našich nástrojů. Tento přístup chceme postupně integrovat i do našich aplikací a to tak, aby se staly opravdu každodenními nástroji obchodníků a průmyslovým standardem na B2B trhu. Další posun celého obchodu pro mě bude velkou výzvou a moc se na ni těším,” vysvětluje Filip Soukup, obchodní ředitel společnosti Imper.
“Filip byl pro nás ideální kandidát na pozici obchodního ředitele. Jako konzultant pomáhal vylepšovat a optimalizovat obchodní oddělení ve startupech, středních firmách i nadnárodních korporacích a my věříme, že své zkušenosti u nás zúročí. Náš obchodní tým je zkušený a funguje velice dobře, proto jsme hledali takovou osobnost, která ho dokáže řídit a zajistí minimálně kontinuitu v dobré práci, kterou celý obchod odvádí. Filipa nečekají vůbec lehké úkoly. Mezi ty hlavní bude patřit udržení nebo zrychlení dynamického růstu firmy, představení velkých produktových novinek i chystaný rebranding společnosti,“ zakončuje Miloš Myšička, provozní ředitel společnosti Imper.
—
Imper CZ
Společnost Imper CZ s.r.o. je IT společnost založená v roce 2009. Pomáhá nacházet, získávat a udržet B2B klienty pomocí chytrých dat. Základními kameny portfolia tvoří aplikace Leady.cz – identifikace firemních návštěv webu a Merk.cz – komplexní databáze všech podnikatelských subjektů v ČR.
Imper CZ poskytuje svá datová řešení pro obchod a marketing do široké škály oborů, které reprezentují společnosti jako Seznam.cz, Avast, ČSOB, Mercedes – Benz, SKANSKA, Rohlik.cz, Google, Microsoft, TESCO, mBANK, ORLEN Unipetrol, MALL.cz …a dalších více jak 2 000 B2B firem.
Zdroj: FYI