Šéf Alcaru Bohemia Libor Rajdl svolal obchodní partnery na tradiční jarní zabijačku do Nupak. Největší dodavatel litých a ocelových disků při té příležitosti představil novinářům trendy pro novou sezónu. Letos doporučuje kola v duchu černostříbrné.
Že Rajdlův vliv v oboru má svou velkou váhu, dokládá třeba už jen to, že z jeho velkoskladu ročně putuje k odběratelům na čtvrt milionu kol; jinými slovy tedy obouvá (protože obchoduje i s pneumatikami) více než šedesát tisíc aut.
Nové designy litých kol
Nabídce letos vévodí nové designy litých kol AEZ Toronto, DOTZ Sonoma a DEZENT KG. DOTZ Sonoma přichází s revoluční technologií lití, jež umožnila snížit hmotnost kola až o 800 gramů. Zatímco řidiče vyznávající současný trendy styl tedy asi nejvíce osloví verze s černým lakem a leštěným okrajem ráfku, nás víc nadchlo originální provedení v celomatovém bronzovém retroodstínu.
Třetí novinka DEZENT KG doplňuje stávající verze s černým lakem a leštěnou čelní stranou o čistě stříbrný design. Určený exkluzivně pro vozy Mercedes dává model najevo, jakým klientům je určen; ač na první pohled v porovnání s měnícími se trendy barevného provedení působí až ležérně, dá se přirovnat k saku z kvalitního tvídu – nikdy nevyjde z módy a z muže udělá gentlemana.
Sada Easykit
Zajímavou nabídkou z jiného sortimentu Alcaru je sada EASYKIT. Nabízí racionální řešení v případě defektu pneumatiky: v praktickém obalu se zipem motorista má dojezdové kolo nahuštěné na předepsaný tlak, zvedák, kolový klíč i rukavice.
A ponecháme-li stranou tzv. hybridní kola, tedy ráfky ocelové, designem se však tvářící jako kola litá, pak nutno připomenout, že Alcar dodává i pneumatiky FALKEN. J. Polívka, marketingový manažer firmy, jejich nejnovější generaci charakterizuje jako příklad japonské preciznosti. „A žádná Čína, fakt Japonsko, přitom za dostupnou cenu,“ zdůrazňuje L. Rajdl.
Tradiční tečkou za tiskovkou už je v Alcaru zabijačka. Letos s mimořádně povedenými šunkovými klobáskami i solidním ovarem.
Miroslav Hájek, Nupaky, FOTO autor; Video: Luděk Kortus