Značka Alpine otevřela 28. března svoji druhou českou pobočku. Investovala do ní brněnská společnost OPPORTUNITY, jeden z největších dealerů na moravském trhu. Její majitel Vladimír Hladík v minulosti úspěšně působil v okruhových šampionátech.
„Otevření ALPINE CENTRE BRNO je pro nás důležitý krok, kterým chceme zákazníkům nabídnout exkluzivní značku automobilů. se velmi úspěšně profiluje jako sportovní značka, která je zároveň součástí koncernu Renault,“ popisuje jednatel
společnosti OPPORTUNITY Vladimír Hladík důvody, díky kterým se rozhodl vybudovat zcela nový showroom.
Showroom našel místo ve zcela nové vícepodlažní budově na Sedláčkově ulici v BrněLíšni. Na 280 metrech čtverečníc představí kompletní portfolio značky, které čítá od letoška pět variant sportovního modelu A110. Jeho základem je vždy celohliníkový sportovní vůz s motorem uprostřed a poháněnými zadními koly. „Exkluzivita modelu je zaručena tím, že jde o manufakturu, s roční produkcí asi 4500 vozů pro celý svět,“ upozorňuje Vladimír Hladík.
Cíl: zájemci z Moravy a Slovenska
Podle obchodního ředitele OPPORTUNITY Pavla Hanáka bude značka v Brně těžit právě ze své exkluzivity.
„Typický zákazník je někdo, kdo hledá nezvyklé a jedinečné auto. Zároveň současná modelová řada nabízí širokou možnost přizpůsobení, s trochou nadsázky je možné si vytvořit auto, jaké nebude mít nikdo jiný. Navíc za poměrně příznivou cenu,“ připomíná.
„Z pohledu plochy jsme a budeme jedním z největších showroomů značky ALPINE v Evropě a to dle nového konceptu,“ upozorňuje Pavel Hanák. Předpokládá proto, že většina zákazníků se bude rekrutovat právě z Moravy a Slovenska.
Zdroj: Alpine, Jitka Skaličková