Značka Toyota se v březnu umístila s celkem 2045 registrovanými novými osobními a lehkými užitkovými vozy na druhé příčce mezi importéry s tržním podílem 9,8 procent. Na druhé příčce zároveň ukončila celý první kvartál roku 2024.
Toyota i ve třetím měsíci roku vykázala meziroční růst, a to o 6,8 procent. Celý trh přitom po slibném začátku roku zaznamenal citelný pokles o 13,7 procent. Ve srovnání s prvním kvartálem loňského roku si Toyota za první tři měsíce letošního roku polepšila o 10 procent.
„I přes březnové zakolísání celkového trhu, prodeje značky Toyota již třetí rok v řadě rostou. Druhé místo na trhu nových osobních a lehkých užitkových vozů nás velice těší, zároveň je závazkem vůči všem zákazníkům, kteří nám dali svoji důvěru,“ říká generální ředitel Toyota a Lexus ČR Martin Peleška.
Cílem značky Toyota pro letošní rok je držet tempo prvního čtvrtletí a upevnit svoji pozici mezi vedoucími hráči trhu nových vozů v ČR.
Zdroj: Toyota, Jitka Jechová