Šéf Volvo Car Czech Alican Emiroglu ukázal 11. dubna v Praze nový elektromobil EX 90, s časopisem Automakers hovořil o letošních prodejních plánech značky v tuzemsku.
České Volvo, které se opírá o 17 prodejních míst, loni prodejně rostlo. Podařilo se mu registrovat více než 3000 vozidel.
„Rok 2023 byl pro automobilku celkově úspěšný. Představila nové modely a ve svých ambiciózních plánech pro budoucí směřování se posunula o kus dopředu. Shodně s globálními úspěchy se dařilo i jejímu českému zastoupení,“ uvedl Emiroglu na prosincovém setkání s novináři.
Letošním globálním cílem automobilky je přiblížit se hranici 900 tisíc prodaných vozů Volvo. Novým prodejním tahounem bude Volvo EX30, které se právě začíná vyrábět v americkém Charlestonu.
České registrace značky zatím tento trend potvrzují, Volvo bylo v březnu na rekordním jedenáctém místě mezi všemi importéry.
„Celoroční prodeje cílíme na 5000 kusů,“ řekl nám šéf importu na pražské premiéře EX 90 v centru Pražská křižovatka.