Šéfka marketingu Porsche Inter Auto Petra Klosová si pro správu své komunikace vybrala novou agenturu. Bude odpovědná za launch kampaní, brandových aktivací a správy sociálních sítí. Tendr byl vyhlášen koncem loňska, vyvrcholil v dubnu.
Flo se stává součástí poolu agentur, které jsou Porsche Česká republika a Porsche Inter Auto k dispozici.
„V průběhu letošního roku nás čeká hned několik výrazných událostí, jako například launch druhé generace modelu Taycan, představení druhého plně elektrického vozu Porsche Macan, facelift verze legendární 911 nebo první oficiální komunitní Porsche Festival, který se uskuteční na brněnském okruhu, který má za cíl propojit majitele vozů s fanoušky značky,“ vypočítává Petra Klosová, marketingová ředitelka Porsche Inter Auto.
Nejbližším připravovaným eventem je 25. května akce Analog Affair. Tu chystá platforma Speed Dates, která pravidelně pořádá lifestylové srazy, propojující vozy, jejich majitele, primárně z kreativní sféry, a umění. Porsche je partnerem akce. Ta představí dílo jednoho z nejznámějších fotografů v rámci komunity kolem značky Porsche, Belgičana Barta Kuykense, který bude na akci přítomen.
Zdroj: mediar.cz