Čeští hokejisté vybojovali v Praze zlato, Škodovka tradičně využila Mistrovství světa IIHF k propagaci svých novinek, letošních generací Superbu a Kodiaqu. Zároveň jela prodejní kampaňm s názvem „Domácí hokejová jízda“.
Škodovka podporuje Mistrovství světa v ledním hokeji nepřetržitě od roku 1992 a o rok později se stala hlavním sponzorem šampionátu, za což byla v roce 2017 oceněna zápisem do Guinnessovy knihy rekordů díky nejdelšímu hlavnímu sponzoringu sportovních mistrovství světa.
S početnou flotilou vozů, logy umístěnými na ledové ploše a mantinelech i dresech hráčů byla mladoboleslavská automobilka na mistrovství světa opět nepřehlédnutelná.
Před oběma arénami vystavila svou modelovou paletu se zaměřením na nové generace modelů Superb a Kodiaq. Škoda Auto zřídila v obou hostitelských městech speciální fanouškovské zóny, kde si návštěvníci mohli vyzkoušet své hokejové dovednosti nebo sledovat zápas společně s ostatními.
Tradiční součástí sponzoringu je i zápůjčka vozů pořadatelům šampionátu: letos v hokejové flotile sloužilo 45 vozů Škoda Kodiaq, Superb Combi a Enyaq Coupé RS v nápadném zbarvení.
Kampaň s heslem „Domácí hokejová jízda“
Při příležitosti konání šampionátu v České republice spustilo tuzemské zastoupení automobilky Škoda Auto rozsáhlou kampaň, která měla posílit vnímání sponzoringu hokeje s důrazem na domácí pořadatelství.
Součástí byly televizní a rozhlasové spoty, tištěná inzerce a netradiční digitální formáty. Na frekventovaných místech v Praze, Brně a Ostravě se objevily gigantické hokejové symboly, motto „Domácí hokejová jízda“ ozdobilo prostředky hromadné dopravy v Brně a Ostravě nebo stanici metra Florenc v Praze.
Na sociálních sítích odvíjel příběh Domácí hokejová pohádka, na kterém spolupracoval Jiří Strach s Táňou Malíkovou.
Zdroj: Škoda Auto