Magazín Toyota Life vychází od roku 2019. obvykle čtvrtletně, ovšem při příležitosti letošních olympijských her v Paříži dostal svůj první speciál. Toyota je celosvětovým partnerem her, nicméně obsah magazínu je původní a lokální. Díky podpisům slavných sportovců má jít o sběratelskou edici.
„Paříž je už druhou letní olympiádou, na které se partnersky podílíme, a tak jsme komunikaci chtěli zase o něco posunout, přijít s něčím novým, ryze lokálním a zaměřeným na špičkové české sportovce a také parasportovce, které dlouhodobě podporujeme,“ vysvětluje šéfka komunikace českého zastoupení automobilky Toyota Jitka Jechová.
V Česku je Toyota dlouhodobým partnerem Českého olympijského i paralympijského výboru. Od roku 2018 také buduje svůj ambasadorský Team Toyota složený převážně ze sportovců a českých reprezentantů, mezi nimiž nechybí kanoista Martin Fuksa, plavkyně Barbora Seemanová, vodní slalomář Lukáš Rohan, šermíř Alexander Choupenitch nebo paraatletka Anna Luxová. Součástí týmu a speciálního čísla jsou i skater Maxim Habanec, oštěpařka Nikola Ogrodníková a běžkyně Kristiina Sasínek Mäki. V magazínu se dále objevují paralympijské naděje cyklista Patrik Jahoda, běžkyně Tereza Jakschová a plavec David Kratochvíl.
Speciální vydání magazínu Toyota Life na 64 stranách přibližuje jejich cestu za olympijským a paralympijským snem, ale bere čtenáře také do zákulisí příprav her v Paříži, které začínají 26. července, a připomíná i všechny technologie, kterými Toyota zajistí, aby veškerá doprava na olympiádě byla ekologická.
„Olympijský speciál je součástí naší velké olympijské kampaně, která je pro českou Toyotu zároveň úplně první lokálně vytvořenou. Výjimečná je právě tím, že se v ní olympionici představují po boku paralympioniků a společně připomínají, že sport je jen jeden. Právě to bylo i cílem magazínu, což symbolizuje také obálka, kterou sdílí 11 sportovců,“ popisuje Jechová.
Speciální edici časopisu vytvořil stálý tým externích spolupracovníků, Toyota na něm nespolupracuje s žádnou velkou agenturou. Sama si zajišťuje rovněž jeho distribuci, přičemž k dostání je již tradičně ve všech showroomech Toyota, ale i na vlastních či partnerských eventech. Těmi hlavními akcemi letošního léta jsou Olympiáda dětí a mládeže a především Olympijský festival u jezera Most, kde bude mít Toyota opět vlastní skatepark a právě časopis zde pomůže dotvořit olympijskou atmosféru.
„Několik kusů jsme také nechali vlastnoručně podepsat našimi sportovci a budeme o ně soutěžit na sociálních sítích. Věříme, že tím magazín získá ještě úplně jinou hodnotu a stane se sběratelskou záležitostí. Nic takového se totiž už možná v Česku nebude opakovat,“ dodává Jitka Jechová.
Samotná kampaň bude ještě pokračovat televizními spoty i dalším obsahem na sociálních sítích automobilky. Aktuální olympijský obsah pak budou čtenáři moci sledovat také v online verzi magazínu toyotalife.cz.