Facelift Renaultu Captur měl světovou premiéru v dubnu, pro české novináře uspořádala mluvčí značky Jitka Skaličková prezentaci a první testovací jízdy 26. června na pražské Občanské Plovárně.
Od svého uvedení na trh v roce 2013 se modelu Captur prodalo více než dva miliony kusů v téměř 90 zemích. „Captur je průkopníkem a etalonem ve své kategorii a díky své všestrannosti, modularitě a plně hybridní technologii E-Tech, která se prodává od roku 2020, symbolizuje ducha značky,“ uvedla automobilka.
„Captur útočí na B segment malých aut, které v Evropě tvoří zhruba třetinu prodejů. Když před 11 lety nastupoval do pelotonu B SUV v Česku, měl jen dva konkurenty. V současnosti nabízí malá městská SUV prakticky všechny vekoobjemové značky,“ připomněl produktový manažer importu.
Hybridní verze E-Tech
Letošní verze Capturu bude najíždět k dealerům Renaultu během léta také jako E-Tech full hybrid, tedy vůz poháněný benzínovým čtyřválcem 1,6 výkonově spojeným se dvěma elektromotory. Hlavní elektromotor pohání kola, druhý menší generátor slouží ke statování motoru a pomáhá synchronizovat převody.
„Zákazníci můžou počítat až s 1000 kilometry dojezdu, integrovaným infotainmentem na bázi Androidu,“ upřesnili manažeři značky.
Vůz startující na 465 000 korunách nabídne tři výbavové stupně, import podpoří prodeje reklamní TV kampaní, kterou spustí po prázdninách.
Erich Handl, Občanská plovárna