Peugeot po obnově své řady lehkých užitkových vozů nabídl u své největší dodávky Boxer novou automatickou převodovku. Cílovou skupinou této verze jsou profesionální řidiči.
Nová osmistupňová automatická převodovka EAT8 je vedle šestistupňové manuální převodovky další volbou z hlediska nabídky motorizací. Cílem této novinky je zejména zvýšení jízdního komfortu, snížení únavy řidiče a tím i větší bezpečnost. To jsou důležité přínosy pro profesionální řidiče, kteří tráví dlouhé hodiny za volantem, ať už ve městě, nebo při jízdách na delší vzdálenosti. Automatická převodovka ale může zaujmout i soukromé klienty, kteří využívají model Peugeot Boxer přestavěný na obytný vůz.
Nová automatická převodovka EAT8 je k dispozici u nového modelu Boxer vybaveného motory 2.2 BlueHDi 140 k a 180 k. Tato pohonná jednotka je proslulá svou spolehlivostí. Je schválena jak pro osobní automobily (Euro 6E), tak pro lehká užitková vozidla (Euro VIE), přičemž lehká užitková vozidla jsou navržena tak, aby umožňovala přestavbu na těžší verze.
Převodovka používá novou konstrukci spojek, které optimalizují řazení 8 převodových stupňů díky účinnému řízení točivého momentu motoru. Ten u motoru 2.2 BlueHDi 180 dosahuje 450 Nm. To je o 80 Nm více než u předchozí manuální převodovky a jde o nejlepší točivý moment v segmentu.
Další novinkou automatické převodovky EAT8 je hydraulický akumulátor, který maximálně využívá výkon motoru tím, že zkracuje dobu odezvy převodovky a usnadňuje plynulý chod systému Start & Stop.
Nový Peugeot Boxer prošel i změnou vnějšího designu, kdy došlo k posílení jeho robustního charakteru vozu a zároveň k optimalizaci jeho aerodynamické účinnosti. Přepracován byl přední nárazník, maska chladiče a zpětná zrcátka.
Nový Peugeot Boxer se také může pochlubit nejširší nabídkou komfortní a bezpečnostní výbavy ve svém segmentu: je vybaven elektrickou parkovací brzdou, bezklíčovým odemykáním a startováním, desetipalcovým centrálním dotykovým displejem, bezdrátovou nabíječkou chytrých telefonů, upozorněním na únavu řidiče, automatickým nouzovým brzděním s detekcí chodců a cyklistů a mnoha dalšími prvky.