Spread the love
Deník Metro oslavil 7. července 27 let na českém trhu. Jeho šéfredaktor Petr Holeček slibuje na další rok více originálního obsahu a frontální útok na regiony, kde chce v rámci vydavatelství Mafra využít mezeru po zrušeném deníku 5plus2.
„Prahu jsme už dobyli, v hlavním městě jsme dlouhodobě nejčtenějším deníkem, tak teď jsme zaměřili na další obce v České republice. Abyste rozuměli, my jsme v regionech už velmi dlouho, jen podle posledního výzkumu čtenosti Media projekt je celostátní čtenost deníku Metro 295 tisíc čtenářů na vydání, z toho samotná Praha bez okresů Praha-východ a Praha-západ vykazuje 202 tisíc čtenářů na jedno číslo,“ uvedl Holeček v rozhovoru pro iDNES.
„V regionech je to tedy je dalších téměř sto tisíc lidí každý den. Jenže nyní jsme využili distribuční místa po ukončeném projektu 5plus2 a ještě více jsme zvýšili náš páteční dosah, tak jako to dělala Pětplusdvojka. Získali jsme dalších 2 200 distribučních slotů v 950 městech a obcích, takže každý pátek je náš náklad přibližně 450 tisíc kusů a rozdáván je na celkem 2 850 místech v 1 600 městech a obcích České republiky,“ pochlubil se šéfredaktor.
Martin Štěrba (Foto: Erich Handl)
Deník Metro hlásí také horkou personální novinku. Vydavatelství opustil k 30. červnu  jeho dlouholetý inzertní manažer a redaktor Martin Štěrba.

Related Post