Spread the love

Inzertní portál TipCars má nového partnera v oblasti externí komunikace. Navazuje spolupráci s PR a digitální agenturou, která nově zodpovídá za kompletní řešení v oblasti public relations.

TipCars a nově najatá agentura Insighters budou pracovat na posílení povědomí o značce TipCars jako o odborníkovi v oboru automotive a na realizaci nových projektů.

Strategické směřování značky

TipCars, jeden z největších českých inzertních auto-moto portálů s nabídkou více než 70 tisíc inzerátů od více než 1,5 tisíce autobazarů a soukromých prodejců, v červenci odstartoval spolupráci s agenturou Insighters. Ta bude nově zodpovídat za oblast public relations. Navázání spolupráce předcházelo dvoukolové výběrové řízení, ve kterém musely pozvané agentury prokázat zkušenosti s automotive segmentem a představit návrh nového strategického směřování značky.

„Chtěli jsme najít agenturu nejen s prokazatelnými zkušenostmi v automotive, ale i s celkovým strategickým přehledem trhu. Někoho, kdo opravdu rozumí tomu, co dělá, kdo nám pomůže komunikovat naše ambiciózní plány a kdo se nebude bát přicházet s neotřelými nápady, které nám pomohou se na naší cestě posouvat dále kupředu. Na Insighters nás zaujalo, že mají velké zkušenosti s budováním značek a strategickou komunikací, což vzhledem k tomu, co chystáme na podzim tohoto roku, rozhodlo,“ říká Marek Knieža, ředitel TipCars.

V rámci partnerství se bude agentura Insighters starat o kompletní public relations TipCars. Zajišťovat bude i media relations a zviditelnění strategických témat značky. Cílem agentury je profilovat TipCars jako předního hráče v oblasti prodeje vozů a zároveň jednu z nejvýznamnějších a nejdůvěryhodnějších autorit v automotive segmentu, která bude partnerem pro laickou i odbornou veřejnost a bude ji pravidelně a zevrubně informovat o aktuálním dění na trhu.

„Jako obrovský fanda aut i motorek jsem osobně moc rád, že jsme v náročném tendru zvítězili. Klienta, jako je TipCars, by si přála mít každá agentura. Je konstruktivní, sebevědomý, otevřený novým nápadům a chystá opravdu revoluční změny, které ovlivní celý automotive segment v České republice. To je pro nás skvělá příležitost ukázat, že pokud jde super projekt a skvělá komunikace ruku v ruce, pozitivní změna se zákonitě dostaví. Jsem přesvědčený, že naše vzájemná spolupráce bude nejen velkým přínosem pro obě strany, ale i zábavou,“ říká Tomáš Staněk, zakladatel a Managing Partner Insighters.

Divizi vede Šeborová

Nový klient TipCars se stane součástí ekonomické divize agentury pod vedením Pavly Šeborové. Na starost ho bude mít tým ve složení David Vondra (Senior Account Manažer) a Matěj Fürst (Junior Account Manažer).

Zdroj: TipCars

Related Post