Mediální skupinu Vltava Labe Media ke konci července opustí Jitka Beranová, současná ředitelka centrálního a agenturního obchodu. V řízení centrálního obchodu dochází ke změně kompetencí, píše portál Mediář.
Nová struktura řízení navazuje na novoui strategii, v rámci níž koncem června ze skupiny odešel šéf digitálu Petr Bednář.
„Změna ve složení představenstva Vltava Labe Media s sebou logicky přinesla přerozdělení odpovědností jeho členů za jednotlivé části skupiny a novou strategii. V ní, vedle classifieds a distribuce, klademe důraz především na zpravodajský a nezpravodajský obsah. I proto ve stejné logice měníme zodpovědnosti za části současného týmu centrálního obchodu, kdy týmy magazínových brandů a tým Deníku budou reportovat odpovědným členům představenstva,“ vysvětluje Vít Nantl, předseda představenstva a generální ředitel Vltava Labe Media.
Nově tak budou za jednotlivé týmy centrálního obchodu skupiny zodpovídat Jitka Afsahi, členka představenstva zodpovědná za nezpravodajský obsah, marketing, zákaznickou péči a distribuci, která povede obchod magazínových značek, a Petr Marek, člen představenstva zodpovědný za zpravodajský obsah pod značkou Deník a tiskárny, který povede tým centrálního obchodu Deníku. Tým online obchodu povede František Olbert, stávající ředitel regionálního obchodu Vltava Labe Media, který bude dál reportovat celému představenstvu.
„Vzhledem k tomu, že i v regionech dosahujeme výrazných nárůstů v přímém online obchodě a je pro nás neodmyslitelnou součástí celkové obchodní strategie, chceme, aby právě tato oblast byla do budoucna řízena a koordinována za celou firmu z jednoho místa,“ dodal Nantl.
Zdroj: mediar.cz