Spread the love

CUPRA, inspirována svým partnerstvím s 37. ročníkem Louis Vuitton Poháru Ameriky, představila dvě klíčové spolupráce reprezentující ducha těchto jachtařských závodů.

Značka rozšiřuje svou spolupráci se značkou De Antonio Yachts odhalením 100% elektrické lodi E23 Terramar inspirované novým modelem CUPRA Terramar.

CUPRA uvedla také svou novou „kapsulovou kolekci“, která vznikla ve spolupráci s Pohárem Ameriky. Nová řada oděvů a doplňků zrcadlí vliv největšího jachtařského závodu na světě.

„U značky CUPRA se vždy snažíme posouvat limity, zpochybňovat hranice a měnit definice možného. Tyto principy a naše závodní DNA nás přivedly k partnerství s Pohárem Ameriky, závodem, v němž není druhého místa. Toto partnerství umocňuje naše zaměření na inovace, design a sportovnost,“ řekl Wayne Griffiths, předseda představenstva značky CUPRA.

„Naše nové designérské centrum vytvořilo na základě inspirace tímto partnerstvím, světem jachtingu a středomořským duchem jedinečné módní kousky a spolupráce, které ještě více potvrzují, že naše vášeň přesahuje hranice automobilového světa,“ dodal Wayne Griffiths.

E23 Terramar: Design prodchnutý sportovními výkony

CUPRA a španělská značka De Antonio Yachts znovu spojily síly a vyvinuly E23 Terramar. Značka v roli vyzývatele vytvořila ve svém designérském centru CUPRA speciální edici první 100% elektrické lodi De Antonio Yachts inspirovanou novým modelem CUPRA Terramar, elektrifikovaným sportovním SUV značky CUPRA a „Oficiálním vozem 37. Poháru Ameriky“, které rovněž vzdává poctu rodišti značky CUPRA.

„CUPRA a De Antonio Yachts se vzájemně doplňují, protože se zaměřujeme na nabídku nejvyšší úrovně technologického vývoje a sportovních výkonů. Jako značky zrozené v Barceloně s hrdostí spolupracujeme s 37. ročníkem Louis Vuitton Poháru Ameriky na tom, aby to byla nejvíce udržitelná edice tohoto závodu,“ řekli Marc de Antonio a Stan Chmielewski, spoluzakladatelé a generální ředitelé společnosti De Antonio Yachts.

„E23 Terramar nejenže ztělesňuje naši sdílenou vášeň pro moderní design, ale také nabízí intenzivní a vzrušující jachtařské zážitky díky své skvělé ovladatelnosti, komfortu a rychlosti,“ dodali Marc de Antonio a Stan Chmielewski.

E23 Terramar přijímá DNA značky CUPRA individuálními detaily a designem. Jachta svou paletou barev, odstínem Pale Chrome Oxide a materiály připomíná barvy a materiály použité v modelu CUPRA Terramar, který ztělesňuje vizi budoucnosti vozů SUV, jež vznikla v neutuchající snaze zpochybňovat status quo.

De Antonio Yachts se stejně jako CUPRA snaží nabízet vzrušující a revoluční jachtařské zážitky. Jachty této značky vyvolávají nezapomenutelné emoce zesílenou intenzitou kontaktu kormidelníka s lodí a mořem. Model E23 je oficiální elektrickou lodí 37. ročníku Louis Vuitton Poháru Ameriky a během celé akce bude sloužit k přepravě hostů.

Jachta má vnější délku 7,20 metru a šířku 2,23 metru a na své palubě nabízí prostor až 8 osobám včetně kapitána lodi. Integrované speciální konstrukční prvky, tzv. foily, mezi trupy modelu E23 Terramar vytvářejí dodatečný vztlak lodi, a snižují tak její tření při pohybu vpřed, což prodlužuje dojezd a umožňuje nejvyšší rychlost až 30 uzlů při maximálním výkonu.

Vnější design vyniká svým lakováním, jehož základem je odstín matně šedá Enceladus, technickými detaily v odstínu mědi a ikonickou grafikou a prvky značky CUPRA. Mezi individualizované detaily v interiéru patří čalounění, charakteristické osvětlení a jedinečné povrchové úpravy.

Kapsulová kolekce CUPRA: Spojení sportu, rychlosti a designu

CUPRA také odhalila svou novou kapsulovou kolekci ve spolupráci s Pohárem Ameriky, která se zrodila ze středomořského ducha značky a jejího spojení s mořem. Tato nová řada oděvů ztělesňuje hodnoty sdílené značkou CUPRA a Pohárem Ameriky a posiluje ambici značky pronikat svou posedlostí designem daleko za hranice automobilového světa.

„Třicátý sedmý ročník Louis Vuitton Poháru Ameriky je závodem pro vítěze, v němž není druhého místa, což rezonuje s naším soutěživým duchem. Naše partnerství nyní vstupuje do nové fáze prezentací kapsulové kolekce CUPRA, kterou exkluzivně navrhlo nové designérské centrum CUPRA. V kolekci se promítá vliv designu reprezentujícího tvary, barvy a textury trofeje Poháru Ameriky nazývané Auld Mug,“ řekl Miguel Diez, který má v designérském centru CUPRA na starosti obchodní projekty.

Kapsulová kolekce CUPRA utvářená duchem závodního jachtingu a hodnotami barcelonského středomořského životního stylu zrcadlí motto „Není žádný druhý“, jež reprezentuje vyzývatelský charakter značky. Designérské centrum CUPRA čerpalo pro dokonalou kombinaci těchto vlivů s módními kousky inspiraci z moře a charakteru závodu Pohár Ameriky, aby vznikla harmonie mezi výkony a stylem.

Technické a nepromokavé tkaniny jsou kombinovány s trvale udržitelnými materiály, jakým je lyocell, prezentovanými v paletě barev vycházejících z odstínu „šedá Enceladus“, který hraje u nového modelu CUPRA Terramar prominentní roli.
Kapsulovou kolekci bude možné zakoupit ve vybraných showroomech CUPRA City Garage a CUPRA Garage a ve fanouškovských zónách CUPRA v průběhu Poháru Ameriky, který potrvá od srpna do října 2024. Kolekce zahrnuje následující oděvy: sportovní nepromokavý kabát, triko, polo triko, bermudy, voděodolný batoh, lahev na vodu a plážový klobouk.

Značka s přesahem za hranice automobilového světa

Obě spolupráce jsou výsledkem posedlosti značky CUPRA designem a její ambice přesahovat hranice automobilového světa. Společné tvůrčí projekty a partnerství se značkami, jež sdílejí se značkou CUPRA ambici přinášet do světa designu inovativní a revoluční řešení, vede nové designérské centrum CUPRA. CUPRA tak pokračuje ve zpochybňování statu quo nekonvenčními designy, které inspirují svět z Barcelony.

Related Post