Spread the love

Škoda Auto je třetí rok za sebou oficiálním hlavním partnerem ženského cyklistického závodu Tour de France Femmes avec Zwift. Ve dnech 12. až 18. srpna jede 154 závodnic z 22 týmů na trasu o délce 950 kilometrů. Pro potřeby organizátorů dodá Škoda 70 elektrických a plug-in hybridních vozů Škoda.

Ředitelka závodu Marion Rousseová bude dohlížet na průběh soutěže z „červeného vozu“ – plně elektrického modelu Enyaq. Fanoušci mohou sledovat nejnovější informace o dění v pelotonu i zákulisí na sociálních sítích platformy WeLoveCycling, kde bude příspěvky sdílet polská závodnice Katarzyna „Kasia“ Niewiadoma.

Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro Prodej a marketing, řekl: „Jako dlouholetí podporovatelé cyklistiky jsme hrdí na to, že jsme již třetím rokem oficiálním hlavním partnerem závodu Tour de France Femmes avec Zwift. Svým trvalým závazkem k podpoře ženské cyklistiky se snažíme dále posilovat význam a dosah této působivé sportovní události. Těšíme se na skvělé výkony sportovkyň a na propojení s fanoušky podél trati. Díky vozovému parku, který čítá 70 elektrických a plug-in hybridních vozidel Škoda pro pořadatele, bude naše značka silně zastoupena a stále na očích, od slavnostního startu Grand Départ až do cíle.“

Peloton 154 závodnic z 22 týmů letos zdolá 950 kilometrů dlouhou trasu přes Nizozemsko, Belgii a Francii. Kvůli olympijským hrám v Paříži se Grand Départ uskuteční v Rotterdamu. Nejnáročnější výzva čeká sportovkyně na osmé, závěrečné etapě z Le Grand-Bornand do Alpe d’Huez. Zde se cyklistky na Col du Glandon dostanou na nejvyšší úsek trati v nadmořské výšce 1 924 metrů a celkem nastoupají 3 900 výškových metrů.

Flotila 70 vozů Škoda s elektrickým a plug-in hybridním pohonem Škoda Auto zajišťuje sedmdesát automobilů Škoda s elektrifikovaným pohonem. Ředitelka závodu Marion Rousseová bude pro dohled používat elektromobil Enyaq jako svůj „červený vůz“ vybavený speciální technologií. Nabídkou širšího množství vozů pro potřeby organizačního týmu přispívá automobilka ke zvýšení udržitelnosti vozového parku a tím i samotného závodu.

Značka Škoda bude zastoupena i jinak: stejně jako v minulých letech automobilka sponzoruje zelený trikot pro vedoucí jezdkyni bodovací soutěže a její vítězka na závěr získá i trofej ze zeleného křišťálu, jejíž podobu navrhlo oddělení Škoda Design.

Ženská Tour z první ruky díky platformě WeLoveCycling

Příznivci cyklistiky se mohou dostat blíže k průběhu závodu prostřednictvím sociálních médií platformy WeLoveCycling. Polská závodnice Katarzyna „Kasia“ Niewiadoma, loňská vítězka vrchařské soutěže, bude sdílet zprávy z pelotonu i z dění v zákulisí. Na internetové stránce WeLoveCycling budou pro zájemce připraveny soutěže o atraktivní ceny, jako například elektrokolo, cyklopočítač s navigací GPS a originální zelené dresy Škoda.

Škoda Auto tradičním partnerem vrcholové cyklistiky

Škoda Auto letos prodloužila spolupráci s organizací A.S.O. a je partnerem celkem 20 mezinárodních profesionálních a amatérských sportovních akcí pro muže i ženy. Vedle Tour de France a Tour de France Femmes avec Zwift jde například o závody jako La Vuelta či Valonský šíp. Automobilka sponzoruje i domácí závod L’Étape Czech Republic by Tour de France, určený pro amatérské cyklisty i cyklistky.

Related Post