Marek Vodička
Spread the love

Značce MG, která se zatím jako jediná z čínských značek etabluje na českém trhu, letos cílí na registraci 5000 aut a chce proniknout do importérské TOP 10. AB Motors má nyní ve stáji 25 dealerů a je v jednání s dalšími.

Prodejní plány pro letošní rok zatím držíme, jen za červenec jsme byli na celkovém 12. místě mezi importéry s tržním podílem 1,77 procenta. Úspěšní jsme také v segmentu čistých elektromobilů, když jsme naskočili do dotačního programu a prodali 156 aut. Dalších 50 elektromobilů máme v trubkách a jsme zde celkem šestí mezi importéry. To znamená, že s ohledem na náš celkový tržní podíl výrazně překonáváme v elektrice většinu velkých zavedených značek na trhu,“ uvedl šéf marketingu značky Marek Vodička na tiskovce v pražské Hostivaři.

Za celý rok chce MG prodat podle jeho slov až 250 čistých elektromobilů. Celková ambice importu je proniknou do první desítky importérského pelotonu.

MG má nyní 25 dealerů, cílí na 30 partnerů

K tomuto cíli má značku dovést dealerská síť, která by měla mít na konci roku až 30 partnerů. „Jen letos jsme přidali devět nových dealerů a máme už 25 prodejních míst. V jednání jsou nyní dva až tři další partneři. O jaké firmy jde? „To zatím nemůžu prozradit. Důležitá je ale skutečnost, že jde o velké a zavedené prodejní skupiny, což bereme jako dobrý signál, že o značku MG je zájem,“ uvedl Vodička na dotaz časopisu AUTOmakers.

Letos pět nových modelů

Nové dealery i jejich zákazníky má lákat schopnost značky nabízet v průběhu jednoho roku řadu novinek. Jen letos půjde o celkem pět zcela nových modelů, respektive 8 až devět nových verzí starších typů. „V tomto roce ještě přijde nová verze modelu HS s benzínovým pohonem i i pluginem, v polovině října pak pro nás důležitá nová verze modelu ZS. Na začátku nabídne hybrid, na přelomu roku přijde i benzín,“ upřesnil Vodička.

Poslední novinka – MG3 HYBRID+

Zatím poslední novinka přišla na trh v srpnu. V Galerii Golf Hostivař se 13. srpna ukázal v premiéře vůz MG3 HYBRID+, který má chce konkurovat v segmentu malých hybridů.

„Objednávky na vůz jsem již otevřeli, spustili jsme marketingovou kampaň, máme ambice prodat do konce příštího roku prodat v Česku 800 kusů a zařadit se na šesté místo mezi značkami v uvedeném segmentu malých aut s kombinovaným pohonem,“ uvedl Marek Vodička.

Značka MG otevřela v květnu první showroom v Praze, chce přidávat další prodejní místa.

Zdroj: Erich Handl, TK MG, Hostivař; VIDEO: Luděk Kortus

Related Post