Spread the love

Peugeot a Masarykův ústav vyšších studií na ČVUT v Praze spouštějí společný kreativně vzdělávací projekt nazvaný „Capture Allure“. Cílem je podpořit nápady studentů, které mohou přispět jak k osobnímu rozvoji a rozšíření profesních kompetencí studentů, tak i k posílení image Peugeot.u

Projekt by měl také pomoci zvýšit všeobecné povědomí o elektromobilitě a seznámit mladé lidi s výhodami i specifiky elektrických vozů.

Značka Peugeot a Masarykův ústav vyšších studií Českého vysokého učení technického v Praze oznamují spuštění společného projektu, v rámci něhož mohou studenti ČVUT zapojit svoji kreativitu a talent a představit svou vlastní vizi automobilu, elektromobility a značky Peugeot. Úkolem přihlášených studentů je vyjádřit fotografií nebo videem „Allure“ jakožto hlavní hodnotu a samotnou podstatu značky Peugeot.

„Allure, společně s Emotion a Excellence, patří mezi hlavní pilíře značky Peugeot. Slovo Allure nemá v češtině jednoznačný slovní ekvivalent, a proto jsme se rozhodli vyjádřit jej obrazem. Už loni se tohoto úkolu skvěle zhostil náš ambasador, herec Radim Fiala, který s vozem Peugeot 408 v rumunských horách na téma Allure natočil působivé video. A právě to nás inspirovalo k tomu, abychom se letos pokusili o něco podobného.

Tentokrát jsme se ale chtěli před tuto výzvu postavit studenty a zjistit, jak mladá generace vnímá esenci přitažlivosti značky Peugeot a jak ji dokáže kreativně ztvárnit. A tak se zrodil společný projekt mezi Peugeotem a ČVUT. Jsme velmi rádi, že nám v tomto úsilí Masarykův ústav vyšších studií vyšel vstříc a moc se na díla studentů těšíme. S radostí je představíme i veřejnosti,“ říká Jiřina Nováková, marketingová ředitelka značky Peugeot v ČR.

V rámci „Capture Allure“ dostanou dvou až pětičlenné týmy studentů ČVUT, které se do projektu přihlásí, k dispozici tři elektrické vozy Peugeot: E-208, E-308 a nový model E-3008. Úkolem zúčastněných studentů je vyjádřit Allure fotografií nebo videem a současně popsat, co jejich dílo vyjadřuje, jakým způsobem zachycuje přitažlivost značky, a jak by studenti své dílo představili na sociálních sítích. Nejlepší díla v obou kategoriích budou finančně odměněna. Za nejzdařilejší video získá vítězný tým 25 000 Kč, za fotografii pak 15 000 Kč. Studentské týmy přitom mohou soutěžit v obou kategoriích.

„Z pohledu výuky je projekt neocenitelný, protože si studenti a studentky vyzkouší tvorbu multimediálního obsahu s reálným produktem. Budou vytvářet videa a fotografie zaměřené na atraktivitu elektromobilů Peugeot, čímž si osvojují nejen marketingové postupy, ale i dovednosti v oblasti digitálního obsahu, analýzy spotřebitelských trendů a ekologických aspektů moderní mobility. Studenti navíc mohou své výsledky zpracovat a využít pro seminární práce a úkoly,“ vysvětluje Ing. Oldřich Bronec, CSc., garant zaměření Management moderních výrobních technologií na MÚVS ČVUT, který stál u zrodu tohoto projektu a dlouhodobě se věnuje propojování výuky s praxí a posilování spolupráce univerzity s významnými partnery z oblasti automotive průmyslu.

Vyhlášení soutěže vzbudilo mezi studenty ČVUT velký ohlas. Projekt, který odstartoval úvodní prezentací na univerzitě 30. září, už má 62 přihlášených studentů rozdělených do 23 týmů. Další zájemci se mohou hlásit v průběhu soutěže. Uzávěrka hotových výtvorů a ukončení soutěže proběhne 22. listopadu. Samotné vyhodnocení a předání cen se uskuteční 12. prosince 2024 v prostorách Rektorátu ČVUT.

Masarykův ústav vyšších studií ČVUT v Praze je vysokoškolský ústav Českého vysokého učení technického v Praze, který poskytuje vysokoškolské vzdělání v akreditovaných prezenčních a kombinovaných bakalářských a magisterských studijních programech ekonomického a pedagogického zaměření. Masarykův ústav vyšších studií má špičkový akademický tým, jehož členy jsou osobnosti známé z akademického prostředí, kteří mají také bohaté životní zkušenosti s řízením významných firem, inovačních projektů i s působením v mediální sféře. Více informací najdete na www.muvs.cvut.cz/.

Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce. Značka Peugeot je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2021 prodala více než 1 200 000 vozů. Při příležitosti 211. výročí představila novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost. Značka Peugeot pokračuje v energetické transformaci, 80 % osobních vozů a 100 % užitkových vozů je k dispozici v elektroverzi. Od roku 2022 se bude značka účastnit mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC) se svým hybridním vozem Peugeot 9X8 Hypercar.

Related Post