Spread the love

Dacia vstupuje do segmentu C-SUV s modelem Nový Bigster, který má být přizpůsoben specifickým požadavkům zákazníků na neustále rostoucím trhuv uvedeném segmentu.

Mnoho zákazníků v segmentu C-SUV je v současné době omezováno inflací, pokud si chtějí obměnit svůj vůz, aniž by se vzdali nároků na komfort, výkon a prostornost. Dacia vstupuje do segmentu C-SUV s pečlivě promyšlenou produktovou strategií. Po novém Bigsteru budou následovat další dva vozy.

Denis Le Vot, generální ředitel společnosti Dacia: „Od Renaulution v roce 2021 jsme značku kompletně přepracovali pomocí nové identity značky: nové barvy, nové logo, nové showroomy. Přestože jsme zůstali věrní sami sobě, učinili jsme značku Dacia žádanější a ambicióznější než kdykoli předtím, a to stále s nejlepším poměrem ceny a výkonu. S modelem Bigster dnes Dacia naplňuje očekávání zákazníků segmentu C více než kdykoli předtím.“

DESIGN: DACIA S NOVÝM BIGSTEREM PLNÍ SVŮJ SLIB

V lednu 2021 byl představen Bigster Concept, vlajkový vůz Renaulution, který ilustroval odhodlání značky Dacia rozvíjet se směrem k vyšší úrovni, tedy k segmentu C-SUV. Bigster Concept byl jasným příslibem, který vyvolal velká očekávání.

Dnes Nový Bigster plní vše, co Bigster Concept sliboval.

David Durand, Ředitel designu Dacia: „S novým Bigsterem se nám podařilo zachovat věrnost záměrům, které byly vyjádřeny konceptem Bigster. Bigster je vrcholným vyjádřením všech hodnot značky Dacia a nyní se stává její vlajkovou lodí.“

Hodnoty značky Dacia odpovídají požadavkům segmentu C-SUV. Design Bigsteru je důkazem jeho robustnosti a schopnosti doprovázet naše zákazníky při jejich pracovních, volnočasových i rodinných aktivitách. Jeho rozměry podtrhují jednoduché, geometrické tvary a křivky, které jdou přímo k tomu podstatnému. Blatníky, které chrání kola, stejně jako přední světlomety a koncová světla zasazená vzadu v rozích vozu, přispívají k sebevědomému působení vozu Bigster na silnici.

Pocit robustnosti a působivého vzhledu nového Bigsteru ještě více podtrhuje vzpřímená a mohutná přední část typická pro vozy SUV. Rovněž přední část vozu je velmi charakteristická pro značku Dacia – široká leskle černá mřížka chladiče s logem „Dacia link“ uprostřed. Horizontálně tvarovaná kapota byla navržena tak, aby optimalizovala výhled řidiče směrem dolů.

Design Bigsteru je přímočarý, ale nezapomíná na „cool“ nádech, který je součástí hodnoty značky a očekávání zákazníků v segmentu C-SUV.

Dacia to však dělá po svém. Grafické prvky na přední masce a dveřích a nad zadní poznávací značkou dodávají vozu nádech elegance. Než aby však podlehli módě lesklé černé, rozhodli se designéři značky Dacia pro kombinaci lesklé a matné černé, která je odolnější a působí robustněji.

V modelu Nový Bigster se snoubí robustnost s ekologickým přístupem. Přední a zadní spodní hrana nárazníku jsou barevně sladěné, takže jsou odolnější. Ochranné lišty, které se táhnou kolem celé karoserie – na bocích, podbězích kol a spodní části nárazníku – jsou vyrobeny z materiálu Starkle®. V rámci udržitelného přístupu používá Dacia tento materiál, vytvořený jejími inženýry a částečně získaný recyklací, v surové, nelakované podobě (více informací níže).

Nový Bigster se velmi pragmaticky přizpůsobuje vkusu a zvyklostem zákazníků v segmentu C-SUV. Bigster se standardně dodává se 17- nebo 18palcovými koly z lehkých slitin, u nejvyššího stupně výbavy Journey jsou na přání k dispozici 19palcová kola. U vyšších úrovní výbavy si zákazníci mohou zvolit dvoubarevné provedení exteriéru (černá střecha). Tato možnost je u značky Dacia vůbec poprvé. K dispozici je také barva karoserie modrá Indigo. Tato metalická barva je určena pro model Nový Bigster.

David Durand pokračuje: „Při navrhování interiéru jsme dbali na to, abychom respektovali jednu z hlavních předností nového Bigsteru: jeho výjimečnou prostornost. Proto jsme se snažili zachovat jednoduchost a geometrické linie, které kopírují linie exteriéru, a zároveň nabídnout kvalitu, kterou zákazníci v segmentu C-SUV očekávají.“

Uvnitř Bigsteru se designéři zaměřili na to nejdůležitější: prostor, ergonomii a pohodlí. Vysoká, vertikální palubní deska zvětšuje prostor pro cestující na předních sedadlech.

V zájmu jednoduchosti a efektivity jsou všechny provozní informace seskupeny na 7„ nebo 10,1“ digitálním přístrojovém štítu (v závislosti na úrovni výbavy) a všechny informace multimediálního systému jsou na 10,1“ centrálním dotykovém displeji (standardní výbava všech vozů Bigster). Tyto dvě obrazovky spojuje elegantní zelená linka, která je pomáhá vizuálně integrovat do palubní desky.

V závislosti na stupni výbavy nabízí nový Bigster tři typy středové konzoly pro přední sedadla: Poprvé u vozu Dacia je k dispozici vysoká středová konzola s loketní opěrkou (s chlazenou přihrádkou), indukční nabíječkou a objemným úložným prostorem.

Zvláštní pozornost byla věnována designu čalounění sedadel, přičemž v závislosti na stupni výbavy byl kladen důraz na jednoduchost a přívětivost (Bigster Essential a Expression), odolnost a snadné čištění (Extreme) nebo komfort (Journey).

Nakonec podpis Dacia Y podtrhuje spojení mezi designem interiéru a exteriéru nového Bigsteru:

  • V interiéru se nachází na výdeších ventilace, které mají tvar písmene Y (v měděně hnědé barvě v provedení Extreme), a na obložení klik dveří.
  • V exteriéru se Bigster vyznačuje světelným podpisem ve tvaru písmene Y vepředu i na koncových LED světlech.

VNITŘNÍ PROSTOR PRO CESTUJÍCÍ A ZAVAZADLA

Bigster těží z platformy CMF-B, která je základem průmyslové strategie značky Dacia a jejíž flexibilita umožňuje nabídnout velkorysé rozměry interiéru. Výbava byla navržena tak, aby splňovala požadavky zákazníků v segmentu C-SUV, včetně požadavků na odhlučnění (akustické čelní sklo, silnější okna, odhlučnění motoru), zpracování (nové koberce, Touch LED) a komfort sezení (nastavitelná bederní opěrka spolujezdce, nastavitelný sklon opěradla zadního sedadla atd.), dvouzónová klimatizace v předu a výdechy pro cestující vzadu.

Nový Bigster nabízí jednu z nejlepších úrovní prostornosti v segmentu C-SUV a splňuje tak základní požadavek zákazníků na tomto trhu. Bigster pohodlně pojme 5 osob a jejich zavazadla.

Vepředu i vzadu nabízí Bigster největší prostor nad hlavou v segmentu, což poskytuje citelný pocit prostoru. Cestující na zadních sedadlech mají k dispozici nejlepší prostor pro nohy v segmentu, což je velkou výhodou pro pohodlí na dlouhých cestách.

Bigster má nejlepší objem zavazadlového prostoru ve svém segmentu, který dosahuje až 667 litrů VDA, což je důležitá vlastnost pro rodinné výlety. Délka a výška zavazadlového prostoru stanovuje nová měřítka na trhu C-SUV.

OPTIMALIZOVANÁ MODULARITA A PRAKTIČNOST

Noví zákazníci modelu Bigster snadno využijí mimořádný vnitřní prostor díky řadě praktických funkcí a vychytávek.

Modularita zadních sedadel dělených v poměru 40/20/40 umožňuje pohodlnou přepravu objemných předmětů. Pokud na zadní lavici sedí pouze dva cestující, lze jejich pohodlí ještě zvýšit sklopením střední části opěradla, které pak tvoří loketní opěrku se dvěma držáky na nápoje a držákem na chytrý telefon. Po sklopení opěradel nabízí Bigster rovnou podlahu zavazadlového prostoru a maximální ložnou délku nákladu 2,7 metru.

Funkce Easy Fold umožňuje snadné sklápění opěradel zadních sedadel ze zavazadlového prostoru pomocí dvou páček umístěných vpravo a vlevo v zavazadlovém prostoru.

Robustní, snadno omyvatelný gumový koberec poskytuje ochranu podlahy nákladového prostoru. Pokud se kobereček nepoužívá, lze jej srolovat a uskladnit. Je součástí standardní výbavy výbavového stupně Extreme a je k dispozici jako příslušenství pro všechny vozy Bigster.

Bigster je vybaven systémem YouClip, novým chytrým systémem příslušenství Dacia. Systém YouClip umožňuje připevnění široké škály příslušenství na klíčová místa v prostoru pro cestující. Bigster je standardně vybaven 5 úchytnými body YouClip (na palubní desce, na boku konzoly spolujezdce, na zadní straně středové konzoly, v zavazadlovém prostoru a na vnitřní straně dveří zavazadlového prostoru). Další 2 body lze přidat pomocí držáku na opěrky hlavy, který je k dispozici jako příslušenství.

Na upevňovací body YouClip lze připevnit držák na dotykový tablet, úložné pouzdro, držák na chytrý telefon s indukční nabíječkou nebo bez ní, věšák na kabáty nebo chytré zařízení „3 v 1“, které kombinuje držák na nápoje, háček na tašku a přenosné světlo. Tento důmyslný systém 3 v 1 je u Bigster Extreme standardní výbavou. Všechno toto příslušenství kompatibilní se systémem YouClip je k dispozici v síti Dacia.

VYBAVENÍ BIGSTERU

Nový Bigster splňuje požadavky zákazníků v segmentu C-SUV ohledně základní výbavy, zaměřuje se na pohodlí a snadné používání při každodenní jízdě a nabízí širokou nabídku výbavy na přání nebo ve standardní výbavě v závislosti na stupni výbavy.

Přístup do vozu nový Bigster je snadný díky hands-free kartě a elektricky ovládaným dveřím zavazadlového prostoru. Druhé jmenované, standardně dodávané pro Bigster Journey a volitelné pro Extreme, lze ovládat třemi způsoby: tlačítkem na dveřích zavazadlového prostoru vedle osvětlení registrační značky, tlačítkem na palubní desce nebo tlačítkem na kartě.

Všechny modely nový Bigster jsou standardně vybaveny centrálním 10,1“ dotykovým displejem.

Bigster Essential a Expression jsou vybaveny multimediálním systémem Media Display se 4 reproduktory a bezdrátovým připojením Apple CarPlay®/Android AutoTM.

Bigster Extreme a Journey dostávají multimediální systém Media Nav Live, který nabízí také propojenou navigaci s informacemi o dopravních podmínkách v reálném čase a aktuálními mapovými podklady po dobu 8 let. Systém Media Nav Live je kombinován se zvukovým systémem Arkamys 3D Sound System se 6 reproduktory.

Pro maximální potěšení z jízdy je nový Bigster standardně vybaven 7“ (výbavy Essential a Expression) nebo 10,1“ (výbavy Extreme a Journey) digitálním přístrojovým štítem. Barevný a přizpůsobitelný displej umožňuje řidiči zobrazovat informace, které považuje za nejužitečnější.

Uživatelé nového Bigsteru ocení také dvouzónovou klimatizaci s ventilačními otvory pro cestující vzadu, panoramatické střešní okno, bezdrátovou nabíječku chytrých telefonů atd. Výbava je k dispozici na přání nebo ve standardu v závislosti na úrovni výbavy, takže zákazníci mají vždy na výběr.

Ergonomie místa řidiče je klíčovou otázkou bezpečnosti. Ve výbavovém stupni Journey je nový Bigster standardně vybaven elektricky nastavitelnou výškou sedadla a sklonem opěradla a manuálně nastavitelnými bederními opěrkami. Bigster Journey a Extreme jsou u verzí Hybrid standardně vybaveny také adaptivním tempomatem (ACC), který vyhovuje potřebám zákazníků i fleetových klientů na dlouhých cestách.

Bigster splňuje nejnovější evropskou bezpečnostní normu GSR2 a zahrnuje automatické nouzové brzdění (městské/příměstské s detekcí vozidel, chodců, cyklistů a motocyklů), rozpoznávání dopravních značek s varováním před překročením rychlosti, zadní parkovací asistent, nouzové zastavení, varování při vybočení z jízdního pruhu, asistent pro udržování vozidla v jízdním pruhu, systém sledování pozornosti řidiče a nouzové volání (eCall) ve všech úrovních výbavy.

Dacia zkombinovala tyto systémy s chytrým tlačítkem „My Safety“, které umožňuje řidiči při každém nastartování vozu během okamžiku přepnout některé systémy ADAS do osobního režimu, a vyhnout se tak zdlouhavému nastavování.

ECO SMART: ELEKTRIFIKOVANÉ MOTORY, UDRŽITELNÉ MATERIÁLY

Nový Bigster představuje nové pohonné jednotky Dacia, které jsou všechny elektrifikované a nabízejí nejlepší účinnost v segmentu. Dacia zvyšuje u modelu Bigster používání udržitelných materiálů.

NOVÉ ELEKTRIFIKOVANÉ POHONNÉ JEDNOTKY

Nový Bigster HYBRID 155. Dacia Bigster je prvním modelem skupiny Renault, který využívá zcela nový motor HYBRID 155.
Skládá se ze zážehového čtyřválce o výkonu 107 k, dvou elektromotorů (motor o výkonu 50 k a vysokonapěťový startér/generátor), baterie o kapacitě 1,4 kWh (230 V) a elektrifikované automatické převodovky. Ta má 4 převodové stupně určené pro spalovací motor a další dva přidělené elektromotoru. Tato kombinovaná technologie je umožněna absencí spojky.

Motor HYBRID 155 doplňuje řadu motorů HYBRID 140 montovaných do vozů nový Duster a Jogger. Nabízí vyšší výkon (+15 k), vyšší točivý moment (170 Nm pro samotný spalovací motor, tj. +20 Nm) a vyšší tažnou sílu (+250 kg, tj. přibližně 1 tuna). Zvýšila se také účinnost, spotřeba paliva a emise klesly o 6 %, zejména díky optimalizovanému řízení otáček motoru.

Rekuperační brzdění v kombinaci s vysokou kapacitou akumulátoru a účinností automatické převodovky znamená, že až 80 % času jízdy po městě je možné uskutečnit na elektrický pohon. Vůz se navíc vždy rozjíždí ve 100% elektrickém režimu.

Nový Bigster TCe 140. Motor, který je v nabídce značky Dacia v této výkonové hladině poprvé, je odvozen od motoru TCe 130, dostupného v modelu nový Duster. Tato první úroveň elektrifikace kombinuje tříválcový benzinový motor nové generace o objemu 1,2 litru s turbodmychadlem, založený na Millerově cyklu (optimalizovaná účinnost a menší čerpací ztráty), s 48V mild-hybridním systémem a šestistupňovou manuální převodovkou.

Hybridní systém podporuje spalovací motor ve fázi rozjezdu a akcelerace, čímž optimalizuje požitek z jízdy a snižuje průměrnou spotřebu paliva (5,6 l/100 km) a emise CO2 (129 g/km) přibližně o 10 % ve srovnání se spalovacím motorem o stejném výkonu. Rekuperační brzdění dobíjí baterii o kapacitě 0,8 kWh způsobem, který je pro řidiče zcela nepostřehnutelný.

Nový Bigster ECO-G 140. Dacia, nesporný lídr v oblasti LPG v Evropě, je jediným výrobcem, který u všech svých modelů se spalovacím motorem nabízí duální pohon na benzin a LPG pod označením ECO-G. V modelu Bigster Dacia poprvé nabízí motor kombinující dvoupalivový a 48V mild-hybridní pohon. Ta pomáhá tříválcovému přeplňovanému motoru o objemu 1,2 litru, ať už pracuje na benzin, nebo LPG, ve fázi rozjezdu a akcelerace, čímž optimalizuje potěšení z jízdy a efektivitu. Rekuperační brzdění dobíjí 0,8 kWh baterii způsobem, který je pro řidiče zcela nepostřehnutelný.

Při provozu na LPG vypouští nový Bigster ECO-G 140 v průměru o 10 % méně emisí CO2 než ekvivalentní nehybridní benzinový motor. Díky dvěma nádržím s celkovým objemem 99 litrů paliva (50 litrů benzínu a 49 litrů LPG) nabízí dojezd až 1 450 km. Nádrž na LPG je umístěna pod podlahou zavazadlového prostoru, čímž je zachován objem zavazadlového prostoru. Přepínání z jednoho paliva na druhé je rychlé a nepostřehnutelné díky přepínači dokonale integrovanému do přístrojové desky.

Nový Bigster TCe 130 4×4. Nový Bigster je navržen tak, aby vás díky pohonu všech kol v kombinaci se šestistupňovou manuální převodovkou dostal mimo vyšlapané cesty, a zároveň maximalizoval účinnost díky 48V mild-hybridnímu systému. Ten pomáhá tříválcovému přeplňovanému motoru o objemu 1,2 litru při rozjezdu a akceleraci, čímž snižuje spotřebu paliva a emise CO2 a nabízí vynikající požitek z jízdy. Regenerativní brzdění dobíjí 0,8 kWh baterii způsobem, který je pro řidiče zcela nepostřehnutelný.

UDRŽITELNÉ MATERIÁLY

Dacia na novém Bigsteru uplatňuje svůj přístup Eco Smart tím, že znásobuje použití udržitelných materiálů. Celkově Bigster obsahuje téměř 20 % recyklovaných plastů, což je vyšší podíl, než je v automobilovém průmyslu běžné.

Nový Bigster používá Starkle®, materiál, který vynalezli inženýři značky Dacia a který jako první využil model nový Duster. Starkle® obsahuje až 20 % recyklovaného polypropylenu a používá se v surovém, nelakovaném stavu, což snižuje uhlíkovou stopu spojenou s jeho výrobou. Ze Starkle® jsou vyrobeny boční ochranné lišty prahů, ochranné lišty podběhů kol a některé části předního a zadního nárazníku, které poznáte podle jeho skvrnitého vzhledu.

Přední a zadní spodní hrana nárazníku modelu nový Bigster jsou barvené v materiálu, což je technika, která snižuje potřebu laku a zároveň zvyšuje životnost vzhledu těchto dílů (viz níže).

V rámci šetrnějšího přístupu k životnímu prostředí se Dacia rozhodla zakázat používání kůže a dekoračního chromu ve všech svých modelech a omezit používání papíru. V důsledku toho byla zmenšena palubní uživatelská příručka, jejíž kompletní interaktivní digitální verze je dostupná prostřednictvím aplikace My Dacia a na internetových stránkách Dacia.

ROBUSTNÍ A OUTDOOROVÝ: DACIA SEGMENTU C SUV

Modulární střešní nosiče Dacia jsou u modelu nový Bigster Extreme součástí standardní výbavy. Podélně uspořádané ve standardní poloze je lze během okamžiku přeměnit na příčníky, takže zákazníci nemusí kupovat tradiční střešní nosiče a pak je podle potřeby montovat a demontovat. Všechny ostatní modely Bigster se standardně dodávají s pevnými podélnými střešními lištami.

Panoramatické střešní okno zajišťuje vynikající prosvětlení interiéru: u značky Dacia vůbec poprvé.
Panoramatická střecha měří na délku 120 cm, lze ji otevřít o 35 cm a první panoramatickou střechu Dacia lze také vyklopit. Panoramatické střešní okno je součástí standardní výbavy modelu Extreme a je k dispozici jako volitelná výbava modelu Journey.

Příslušenství Dacia InNature.

  • Pack Sleep: Jednoduchý, odnímatelný a cenově dostupná vestavba se vejde do zavazadlového prostoru vozu nový Bigster a obsahuje tři základní funkce: dvojité lůžko (1,90 m dlouhé a až 1,30 m široké), které může jedna osoba rozložit za méně než dvě minuty, poličku a úložný prostor. Spací sada je navržena speciálně pro vnitřní rozměry vozu Bigster.
  • Střešní nosič: Je ideálním partnerem pro outdoorové aktivity, jednoduše se připevňuje k modulárním střešním nosičům v příčné poloze nebo k příčným střešním nosičům, které jsou k dispozici v poprodejní síti (maximální zatížení při jízdě na střeše vozidla: 80 kg).
  • Stan: je navržen tak, aby dokonale navazoval na zadní část Bigsteru, a nabízí tak mimořádně prostorné ubytování pro dobrodruhy.

Nový Bigster nabízí nové příslušenství.

  • Loketní opěrka Nomad uprostřed druhé řady se promění v batoh a po opuštění vozu nový Bigster doprovází cestující na zbytku jejich další cesty.
  • Organizér promění zadní stranu předního sedadla v ergonomický úložný prostor pro cestující na zadních sedadlech.
  • Nákladní box se připevňuje k tažnému zařízení nového Bigsteru a poskytuje dodatečný objem nákladu bez omezení prostoru pro posádku a zvýšení světlé výšky.

V POHODĚ VE VŠECH SITUACÍCH

Nový Bigster je ideálním společníkem pro rodinná dobrodružství v přírodě, neboť zvládne trasy, které vyžadují pohon vozu 4×4.

Dobře chráněná karoserie a prostor pro cestující.

  • Nový Bigster se nebojí škrábanců a drobných nárazů, které k outdoorovým dobrodružstvím neodmyslitelně patří. Celý obvod karoserie je opatřen velkorysými, robustními a odolnými ochrannými prvky. Starkle® na podbězích kol, bočních lištách a některých částech nárazníku, které jsou vyrobeny z recyklovaného nelakovaného materiálu, jsou dokonale odolné vůči drobným poškozením, která jsou běžná při vyjížďkách mimo asfalt. Totéž platí pro přední a zadní spodní kryty nárazníku v barvě karoserie, u nichž případné nárazy projdou téměř bez povšimnutí.
  • Interiér nového Bigsteru využívá mimořádně odolné materiály a látky. Výbavový stupeň Extreme je standardně vybaven omyvatelným čalouněním s materiálem microcloud TEP a gumovými koberečky vepředu i vzadu a také v zavazadlovém prostoru. Podlahové koberečky obsahují 20 % recyklovaného materiálu.

Efektivní převodovka 4×4.

Nový Bigster TCe 130 4×4 je k dispozici s pohonem Terrain Control 4×4, který lze ovládat pomocí 5 jízdních režimů:

  • AUTO: převodovka automaticky rozděluje točivý moment mezi přední a zadní nápravu podle přilnavosti a rychlosti.
  • SNOW: optimalizuje přilnavost na kluzké vozovce díky specifickému nastavení ESC a kontroly trakce.
  • MUD/SAND: pro jízdu na sypkém povrchu, jako jsou např. blátivé nebo písčité cesty.
  • OFF-ROAD: nabízí nejlepší terénní schopnosti na obtížných cestách. Automaticky a optimálně rozděluje točivý moment mezi přední a zadní kola podle adhezních podmínek a rychlosti vozidla.
  • ECO: optimalizuje spotřebu paliva působením na klimatizaci a výkon vozidla. Optimalizuje rozdělení točivého momentu motoru mezi přední a zadní nápravu, aby omezil spotřebu paliva a zároveň se přizpůsobil podmínkám přilnavosti vozovky.

Systém asistence pro sjezd prudkých svahů je u modelu Bigster Extreme součástí standardní výbavy. Tento systém je užitečný zejména při jízdě v terénu nebo z kopce při nízké rychlosti. Působí zejména na brzdy, aby se zabránilo neovladatelnému rozjetí vozidla, čímž je zajištěna přiměřená rychlost jízdy (v závislosti na pokynech řidiče) od 0 do 30 km/h. Systém funguje při všech převodových stupních včetně zpátečky. Řidič se již nemusí starat o plynový a brzdový pedál, ale pouze o volant.

JEDNODUCHÁ ŘADA PŘIZPŮSOBENÁ POTŘEBÁM ZÁKAZNÍKŮ SEGMENTU C-SUV

Nový Bigster je součástí snahy značky Dacia nabízet jednoduché a srozumitelné modelové řady, které vyhovují potřebám všech zákazníků. Nový Bigster se dodává ve třech výbavových stupních: Essential, Expression a na vrcholu nabídky dvě vrcholné výbavy za ekvivalentní ceny: Bigster Extreme pro outdoorové nadšence s panoramatickou střechou, nastavitelnými střešními lištami, systémem automatické regulace rychlosti při sjíždění svahů, gumovými koberečky a standardně dodávaným systémem YouClip 3 v 1 a Bigster Journey pro zákazníky, kteří dávají přednost cestám ve stylovém provedení, s dvoubarevnou karoserií (černá střecha), elektricky ovládanými dveřmi zavazadlového prostoru, standardně dodávaným elektricky nastavitelným sedadlem řidiče atd.

Hlavní standardní výbava

  • Bigster Essential: 17″ kola z lehkých slitin, pevné střešní nosiče, Media Display s 10,1“ centrální obrazovkou, 7“ digitální přístrojový štít, manuální klimatizace, zadní parkovací senzory a kamera, elektrické ovládání předních a zadních oken…
  • Bigster Expression: stejně jako Essential + dvouzónová automatická klimatizace, elektrická parkovací brzda, dešťový senzor, automaticky sklopná zrcátka, zadní modulární sedadla 40/20/40 s funkcí Easy Fold…
  • Bigster Extreme: stejně jako Expression + 18″ kola z lehké slitiny, nastavitelné střešní lišty, měděně hnědé obložení exteriéru a interiéru, panoramatické střešní okno, hands-free karta, omyvatelné čalounění TEP microcloud, gumové koberečky na podlaze a v zavazadlovém prostoru, 10,1“ digitální přístrojový štít, systém Media Nav Live s 10,1“ centrální obrazovkou a připojenou navigací, zvukový systém Arkamys 3D se 6 reproduktory, systém Hill Descent Control…
  • Bigster Journey: stejně jako Expression + 18″ kola z lehkých slitin, dvoubarevný lak, elektricky ovládané dveře zavazadlového prostoru, hands-free karta, vysoká středová konzola s loketní opěrkou, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, 10,1“ digitální přístrojový štít, systém Media Nav Live s 10,1“ centrální obrazovkou a připojenou navigací, audiosystém Arkamys 3D se 6 reproduktory, bezdrátová nabíječka chytrých telefonů, adaptivní tempomat

Zdroj: Dacia

Related Post