Expozice elektromobility je již tradiční součástí veletrhu AMPER, známá pod názvem AMPER e-Motion. Pro nadcházející 31. ročník získala nový název AMPER e-Mobility a projde rozšířením. Spolu s těmito změnami získala expozice také hlavního mediálního partnera, časopis AUTOmakers.
AUTOmakers patří mezi přední B2B odborná média zaměřená na automobilový průmysl a již od svého vzniku v roce 2005 hraje klíčovou roli v poskytování aktuálních informací profesionálům z oboru.
Čtenáři magazínu jsou především manažeři automobilových firem, prodejci vozidel, servisní střediska, leasingové společnosti a pojišťovny. Magazín vychází čtvrtletně v nákladu 2 000 kusů a je vydáván ve spolupráci se Sdružením automobilového průmyslu a Svazem dovozců automobilů.
K časopisu náleží také zpravodajský portál www.automakers.cz, který nabízí denní online zpravodajství ze světa autobyznysu. Projekt AUTOmakers je partnerem řady oborových veletrhů a novinářské ankety Auto roku 2025 v ČR.
„Hlavní mediální partnerství s časopisem AUTOmakers přinese 31. ročníku veletrhu AMPER a jeho expozici AMPER e-Mobility 2025 významnou mediální podporu. Díky renomé AUTOmakers jako uznávaného odborného média se klíčové informace dostanou k odborníkům a lídrům v automobilovém průmyslu, což zvýší nejen viditelnost, ale i prestiž celé expozice,“ slibují si od spolupráce organizátoři veletrhu.
Zdroj: AMPER