Porsche Inter Auto CZ, oficiální dovozce značky Porsche, v listopadu představilo zákazníkům a novinářům v rámci národní premiéry v pražském Vnitroblocku novou verzi modelu 911, a to jak v klasické verzi 911 Carrera s pohonem zadních kol, tak i ve verzi 911 Targa 4 GTS s hybridním pohonem T-Hybrid.
„Porsche 911 znovu přitahuje zaslouženou pozornost všech fanoušků rychlých kol a pokrokové automobilové techniky,“ řekla Joanna Ogórek, výkonná ředitelka výhradního dovozce automobilů Porsche do České republiky, a dodala:
„Modernizovaná sportovní ikona je ve verzi GTS první ‚devětsetjedenáctkou‘ pro silniční provoz s mimořádně lehkým a výkonným hybridním pohonem. T-Hybrid znamená další vystupňování sportovních výkonů typických pro značku Porsche za současného zvýšení hospodárnosti a udržitelnosti.“
Příchod nového Porsche 911 je vždy výjimečnou událostí a tomu odpovídal i exkluzivní charakter národní premiéry. V prostorách pražského Vnitroblocku přivítal hosty z řad zákazníků a zástupců médií moderátor Libor Bouček. Zpestřením programu bylo vystoupení dvojice Emma Smetana x Jordan Haj v živém minikoncertu.
Do dění byli zapojeni i samotní hosté, kteří si mohli nechat vyrobit individualizované předměty z kůže přesně podle svých představ, například pouzdro na vizitky s pepitovým vzorem jako na čalounění ve vozech Porsche, visačku na kufr nebo originálně namíchané parfémy.
Ceny od 3,3 milionu
Nové Porsche 911, které se vyznačuje přepracovaným designem, lepší aerodynamikou, modernizovanou standardní výbavou a rozšířenou konektivitou, lze objednávat za ceny od 3 306 563 Kč v případě varianty 911 Carrera s modernizovaným motorem 3,0 litru o výkonu 290 kW (394 k).
U verzí GTS s cenami od 4 392 737 Kč jsou zadní nebo všechna kola poháněna inovativním systémem T-Hybrid, který kombinuje nově vyvinutý zážehový plochý šestiválec 3,6 litru s elektrickým turbodmychadlem a synchronním elektromotorem s permanentními magnety integrovaným do nové osmistupňové dvouspojkové převodovky (PDK). Řidič má tak k dispozici celkový nejvyšší výkon 398 kW (541 k) a maximální točivý moment 610 N.m, což postačuje ke zrychlení z klidu na 100 km/h za pouhé 3,0 sekundy a k dosažení nejvyšší rychlosti 312 km/h.
Zdroj: Porsche IA a Erich Handl, Vnitroblock