Do čela marketingu a komunikace skupiny ČSOB nastupuje Jiří Jón. Zkušený odborník na strategickou komunikaci značek přebírá vedení týmu, který má na starosti korporátní a marketingovou komunikaci celé skupiny včetně jejích dceřiných společností.
Jiří přichází do ČSOB z globální agentury Ogilvy, kde měl mimo jiné zodpovědnost za uvedení a etablování poradenské divize Ogilvy Consulting na českém trhu. Z pozice Head of Strategy & Consulting se mu podařilo vybudovat největší strategický tým na českém trhu, který pomáhá klientům mimo jiné stavět úspěšné značky, definovat růstové marketingové strategie a etablovat značky v nových oblastech.
Mimo to se Jiří věnoval i výkonnosti a efektivitě komunikace. Má za sebou desítky projektů jak ve finančním odvětví, tak mimo něj, ať už je to tvorba značek, změna positioningu, komunikační strategie a kampaně nebo brand experience. Za svou práci získal několik ocenění marketingové efektivity Effie a kreativních cen ADC awards.
Zkušenosti z marketingu i ze Španělska
Jiří působil v Ogilvy od roku 2017, zkušenosti má i z dalších předních agentur, mimo jiné z VCCP a Nydrle. Vystudoval mezinárodní obchod, studoval marketing ve Španělsku a magisterský diplom z reklamy získal v USA. Přednáší na vysokých školách a je mimo jiné spoluautorem studie Brand Experience společností Ogilvy a GroupM. Vedení marketingu a komunikace skupiny ČSOB přebírá po Renatě Němcové Pixové, která ho vedla posledních sedm let. Renata zůstává i nadále součástí týmu marketingové komunikace, který povede. Skupinovou komunikaci má nadále na starosti Kateřina Dudášová, která je nově přímo podřízena Jiřímu Jónovi.
Zdroj: CzechBanking.cz