Jsou to už čtyři roky, co manažer Škodovky Luboš Vlček přešel z domácí importérské scény na mezinárodní pozici. Navzdory neustálému cestování napříč Evropou si na konci listopadu našel čas a přijal pozvání na přednášku v mladoboleslavském Škoda muzeu.
V rámci cyklu Neobyčejné příběhy věnovaného historii automobilky a automobilismu v České republice a v Československu, vyprávěl o prodejích vozů Škoda ve Velké Británii a Západní Evropě po roce 1991. Přednášku doplnil o řadu dobových snímků, grafů a dalších údajů.
Luboš Vlček působil v letech 2014 až 2020 jako vedoucí (ředitel) tuzemského prodeje vozů Škoda a mimo jiné byl také členem a vícenásobným předsedou Výkonného výboru Svazu dovozců automobilů.
Za jeho ředitelování českému trhu ve společnosti Škoda Auto došlo k mnoha proměnám v oblasti prodejní sítě a posílením výkonnosti na všech úsecích prodeje. Osobně se podílel na úspěšné prezentaci automobilů i automobilky Škoda, stejně jako na jednání v rámci Svazu dovozců automobilů.
Evropský manažer
Od září 2020 působí Luboš Vlček v náročnější pozici, jako šéf prodeje Škoda Auto zodpovědný za aktivity v regionu Západní Evropa, tedy od Finska po Portugalsko a od Islandu po Izrael. V tomto různorodém teritoriu se úspěšně stará o trh s prodejem více než půl milionu automobilů ročně, jeho rozvoj, posilování dealerské sítě a spokojenost zákazníků.
Karel Beránek, Mladá Boleslav