NEXEN TIRE, která vyrábí pneumatiky i v Česku, už nemá ve sponzorské stáji jen pražskou Slavii. Pro rok 2025 uzavřela globální partnerství s německým FC Bayern München. Bayern je jedním z nejúspěšnějších klubů Bundesligy, který také vyhrál rekordních šest titulů v Lize mistrů UEFA.
Jako oficiální partner pro pneumatiky bude NEXEN TIRE výrazně prezentovat svou značku na LED tabulích v Allianz Areně, domovském stadionu FC Bayern München, aby za ujala fanoušky, kteří sledují německé a evropské klubové soutěže. LED reklamy se budou zobrazovat během všech domácích zápasů FC Bayern München v Bundeslize. Tyto reklamy budou také vysílány v televizi v Německu, Rakousku a Švýcarsku, což dále zvýší viditelnost značky. Kromě toho společnost plánuje reklamní kampaně s hráči FC Bayern München, aby posílila spojení s fanoušky po celém světě.
Evropa je pro NEXEN TIRE klíčovým trhem a tvoří přibližně 40 % celkových prodejů společnosti. Tento region má strategický význam a společnost NEXEN TIRE se rozhodla ještě intenzivněji komunikovat s evropskými spotřebiteli prostřednictvím partnerství s renomovanými fotbalovými kluby, jako je FC Bayern München. Zejména Allianz Arena, k terá pojme více než 75 000 diváků, poskytuje ideální platformu pro efektivní zacílení na evropské publikum.
Toto partnerství navazuje na dědictví společnosti NEXEN TIRE v oblasti sportovního marketingu v Evropě. Mezi to můžeme počítat 12 let trvající spolupráci s bundesligovým klubem Eintracht Frankfurt, stejně jako partnerství s Manchesterem City v anglické Premier League, Juventusem v italské Serii A a SK Slavia Praha v české lize.
NEXEN TIRE se snaží zvýšit povědomí o své značce i mimo Evropu. V Severní Americe například společnost inzeruje na domovském stadionu týmu San Diego Padres, který hraje Major League Baseball. Na Blízkém východě sponzoruje fotbalový klub Al Nasr SC ve Spojených arabských emirátech s cílem zvýšit povědomí o značce v tomto regionu.
Strategické marketingové iniciativy společnosti NEXEN TIRE přispěly k dobrým finančním výsledkům, zejména v Evropě, kde v posledních třech letech prodeje neustále rostly. V roce 2023 dosáhla společnost v Evropě rekordních tržeb ve výši 1 004,6 miliardy KRW, a to právě díky silnému růstu prodeje.
„Protože mladá a dynamická image značky NEXEN TIRE je naším základem, plánujeme dále posílit známost naší značky v Evropě spoluprací s Bayernem München, jedním z nejvýznamnějších fotbalových klubů na světě,“ řekl Travis Kang, globální generální ředitel společnosti NEXEN TIRE. „Budeme tak dále demonstrovat vitalitu společnosti NEX EN TIRE v celosvětovém měřítku.“
V Česku je Nexen Tire známá jako sponzor Slavie Praha.
Zdroj: Nexen