Škodovka ani letos nevynechala tradiční předvánoční setkání manažerů značky se zástupci médií. Novináři letos rozjímali společně s PR týmem automobilky ve vinohradském restaurantu Gram.
Hosty akce přivítal šéf komunikace značky Tomáš Kotera: „Je za námi obtížný rok, řada automobilek se potýkala s problémy. Škoda Auto ale navzdory tomu představila řadu novinek, poslední z našich premiér bylo uvedení elektromobilu Elroq na evropský trh. To vše by nebylo možné bez korektní spolupráce s médii, rád bych poděkoval jménem celého oddělení komunikace firmy novinářům za celoroční spolupráci,“ řekl Kotera, který při děkovačce nezapomněl ani na své spolupracovníky.
PR tým Škodovky letos nezahálel. Uspořádal hned několik evropských premiér nových modelů, téměř denně produkoval alespoň jednu tiskovou zprávu. Jen na portálu AUTOmakers.cz má letos značka téměř 200 výstupů.
Tři továrny, CSR i motorsport
Do kompetence tiskového oddělení Škody patří kromě produktových a korporátních novinek také komunikace aktivit třech továren (Mladá Boleslav, Kvasiny, Vrchlabí), CSR aktivity nebo například motorsport.
Zapomenout nesmíme ani na početnou novinářskou testovací flotilu, kterou má už řadu let na starosti Vladimír Čáp (uprostřed snímku).
Erich Handl, GRAM Vinohrady