Na pozici corporate communication manager společnosti MOL Česká republika k 1. listopadu nastoupil Mikuláš Duda. Je zodpovědný za interní i externí komunikaci společnosti, budování značky a posilování vztahů s médii, veřejností a klíčovými partnery.
MOL v čele s generálním ředitelem Ľubošem Dinkou je druhým největším provozovatelem sítě čerpacích stanic na českém trhu, má jich tu 302.
Duda dosud zastával pozici obchodního a marketingového ředitele společnosti VinoDoc, která se věnuje dovozu a prodeji vín. V minulosti nejprve v komunikační agentuře Ogilvy PR a následně jako tiskový mluvčí společnosti Pojišťovna České spořitelny. V letech 2011 až 2016 působil jako manažer externí komunikace a tiskový mluvčí skupiny Unipetrol.
Ve své nové funkci bude Duda rovněž úzce spolupracovat s marketingovým týmem na kampaních, které zvyšují povědomí o produktech a službách sítě čerpacích stanic MOL. Jde zejména o posilování značky prémiových paliv EVO 100 plus a EVO Diesel plus a také komunikace výhod věrnostní aplikace MOL Move. Koncept rychlého občerstvení Fresh Corner pak v příštím roce oslaví 10 let na českém trhu.
Zdroj: mediar.cz