Šéf MG Martin Králíček a marketér Marek Vodička vyhlásili ofenzivu v Bastionu
Spread the love

Šéf čínské značky MG Martin Králíček svolal 9. ledna novináře do pražského restaurantu Bastion aby se pochlubil s loňskými výsledky a plány na rok 2024. Překopává celou importní organizaci a letos cílí na 24 dealerů pro Česko a Slovensko.

MG, dosud působící ve struktuře Autobincku pod M Motors,  loni v ČR a SR prodala přes 3000 aut, hlavně přes dealery značky Mitsubishi. Probojovala se do první patnáctky prodávaných značek, má 1,2 procenta tržního podílu.

M Motors loni přidala do stáje tři zcela nové dealery. Jedná se o nové prodejce firmy v Liberci, Chomutově a Hodoníně.

„Současnou prodejní a servisní síť v ČR je potřeba rozšířit tak, aby bylo možné plně obsloužit nové zákazníky a současně uvést v roce 2024 na trh až 8 nových nebo inovovaných modelů včetně dalších plně elektrických. Novými partnery se již staly Auto Koutek v Liberci, Auto KŠV v Chomutově a Jonal v Hodoníně,“ uvedl Králíček s tím, že by chtěl dosáhnout na 2procentní market share.

Nová importní organizace, noví manažeři

Manažer se chce trhnout od M Motors a už od 1. února působit v samostatné firmě s názvem AB Motors (Autobinck Motors). Pro novou firmu už má před podpisem pět nových dealerů a dalších deset je v tajném jednání.

„S novými dealery už podepíše smlouvu AB Motors, která bude mít i nový manažerský tým. Organizační strukturu posílí Jan Schneider, finančák Martin Čech, fleetař Jiří Forman a Michal Rambousek pro rozvoj dealerské sítě,“ přiblížil personálie šéf zakládané firmy.

Cíl: 24 dealerů, hlavně krajská města

„Celkem cílíme na 24 dealerů, v hledáčku máme Klatovy, Pardubice, Mělník a Prahu, kde je nyní jen jeden dealer. Zanedlouho budou v Praze tři dealeři. V Brně, Plzni a Ostravě pak po dvou partnerech,“ uvedl Králíček s tím, že s některými současnými prodejci se ale bude muset rozloučit.

Všem dealerům slibuje 24hodinouvou servisní obslužnost z celtrálního skladu v Brně nebo skladu pro CEE region v Budapešti. Byznys AB Motors bude nadále financovat ČSOB Leasing.

PR a marketing zajistí Marek Vodička

„Posílíme také mediální investice do reklamy, už loni jsme byli v tomto ohledu na 9. místě na trhu. Na letošek máme v plánu ještě o 50 procent vyšší investice než loni,“ doplnil Marketing a PR Director MG CZ Marek Vodička. Donedávna ještě mluvčí Mitsubishi.

Produktové novinky 2024

Z novinek se na letošek těší manažeři MG  hlavně na rodinný vůz MG3, ale třešničkou na dortu bude pro české zákazníky unikátní elektrický roadster MG Cyberster. Celkem by mělo dorazit osm nebo devět novinek.

Elektrické MG 4 letos slibuje verzi s delším dojezdem

Erich Handl, TK MG Bastion, Video: autor a Luděk Kortus

Related Post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *