Český Ford měl výroční tiskovku v baru Revír. Personální novinky na českém zastoupení značky jsme probrali s Country Managerem Liborem Benešem. Největší změnu za loňský rok hlásí jeho firma ve fleetovém oddělení.
Import Fordu má jeden z nejstabilnějších týmů na trhu – celá polovina zaměstnanců je ve firmě přes deset let a 12 zaměstnanců dokonce mezi 20 a 30 roky. Ve druhé polovině minulého roku došlo na poměry Fordu k malému zemětřesení, když se společnost postupně rozloučila se třemi dlouholetými pracovníky. Dnes už jsou všechny 3 pozice obsazené.
Fuzák přešel k Nokian Tyres
Nejdůležitější změna proběhla na fleetovém oddělení, kde se po 17 letech ve firmě pro novou výzvu rozhodl dlouholetý manažer Petr Fuzák, který zamířil na pozici Country Managera Nokian Tyres.
Na místo Fleet Managera byl povýšen Radim Pacík (32), který si za bezmála 10 let u Fordu prošel několika pozicemi od poprodejních služeb, produktového marketingu, až po fleet, a byl tak přirozeným nástupcem Petra Fuzáka v managementu českého Fordu. Na jeho původní pozici – Fleet Zone Manager – přišel z importu Audi zkušený Daniel Belák.
Kochmann brand manažerem
Zbývající dvě nové tváře ve Fordu spadají do marketingového oddělení – novým Brand Managerem osobních vozů je Tomáš Kochmann (dříve Renault a Dacia) a pozici specialisty pro e-mobilitu a konektivitu nově zastává Tomáš Truněček se zkušenostmi z importu BMW.
„Nízká fluktuace je u nás ve Fordu pověstná a je známkou toho, že jsou tu lidé spokojeni. Když se ale jednou za čas část týmu obnoví, určitě to není na škodu, obzvlášť když se podaří přivést kvalitní posily se zkušenostmi od konkurence. Všichni noví kolegové se na svých pozicích velmi rychle zapracovali a věřím, že udrží vysoko nastavenou laťku od svých předchůdců,“ dodal Beneš.
Zdroj: Výroční TK Ford