Časopis Automakers letos opět organizuje, ve spolupráci s KMN, anketu o nejlepší mediální servis v rámci SDA v roce 2023. Soutěž PR rokuje je vedlejší kategorií ankety Auto roku v ČR. Poslední hlasy byly odevzdány 25. ledna, postup do 2. kola turnaje zajistily 19 PR manažerům automobilových značek.
Klub motoristických novinářů vyhlásil loni v prosinci anketu v novodobé historii už poosmé.
Jejich členové mohli dávat své hlasy všem oficiálním mluvčím společností sdružených v SDA, kteří poskytovali PR servis v průběhu roku 2023.
Celkem letos hlasovalo v průběhu prosince a ledna 29 novinářů. Každý mohl udělit až 3 hlasy, každý hlas je zároveň nominací oblíbeného manažera do soutěže.
Vyhlášení vítěze: 6. února v Kongresovém centru
Vyhlášení manažerů, kteří loni poskytovali nejdostupnější informační servis pro jejich redakce, chystají organizátoři na 6. února v rámci finále ankety Auto roku 2024 v ČR.
Letošní nominace do hlavní soutěže ankety dle abecedy:
Dominika Baborská, Suzuki
Martina Bedrnová, DS
Petr Burián, Ford
David Haidinger, BMW, Mini
Martin Hejral, Opel
Petra Klosová, Porsche
Tomáš Kotera, Škoda
Markéta Kuklová, Mazda
Jitka Jechová, Toyota
Sylva Marounková, FIAT, Jeep, Alfa
Lenka Martinová, Citroën
Radka Matthey, Peugeot
David Pavlíček, Hyundai
Jiří Rozkošný, Audi
Jitka Skaličková, Renault, Dacia
Linda Truhlářová, Citroën
Josef Hlávka, Mercedes
Filip Stoulil, SEAT, CUPRA
Frank Tiemann, Rolls Royce
David Valenta, VW
Kateřina Vaňková Jouglíčková, Kia
Lenka Vaňková, VW Užitkové
Marek Vodička, MG
Zdeněk Zikmund, Subaru
———————————————————————————————–
Komentář k nominacím:
Ve startovním poli letos nejsou oproti loňsku velké změny. Poprvé se v soutěži objevil Frank Tiemann za Rolls, který letos nahradil loni bodujícího Michala Kudelu.
U značky Porsche letos máme místo Kataríny Ardové Petru Klosovou.
U značky Škoda už neboduje oblíbený Pavel Jína, který loni přešel na mezinárodní PR automobilky.
V poli tradičně chybí značky Nissan nebo Honda, mediálně loni téměř neviditelné. Tento rok také z významných značek absentuje Volvo. Objevila se nová značka – čínská MG.
————————————————————————————————
POSTOUPILI DO 2. KOLA (zisk 2 a více novinářských hlasů)
Martina Bedrnová, DS
Petr Burián, Ford
David Haidinger, BMW, Mini
Martin Hejral, Opel
Petra Klosová, Porsche
Tomáš Kotera, Škoda
Jitka Jechová, Toyota
Sylva Marounková, FIAT, Jeep, Alfa
Radka Matthey, Peugeot
David Pavlíček, Hyundai
Jiří Rozkošný, Audi
Jitka Skaličková, Renault, Dacia
Josef Hlávka, Mercedes
Filip Stoulil, SEAT, CUPRA
David Valenta, VW
Kateřina Vaňková Jouglíčková, Kia
Lenka Vaňková, VW Užitkové
Marek Vodička, MG
Zdeněk Zikmund, Subaru
—————————————————-
Komentář ke 2. kolu:
Do 2. kola nepostoupily značky Mazda a Suzuki, podle poznámek novinářů málo viditelné na médiálním trhu. Mazda loni snad ani neměla tiskovku.
Vypadl také Frank Tiemann z Rollsu. Překvapivě se dál neprokousal Citroën, ale tam lze výsledek přičíst rozdělení volitelských hlasů mezi Lindu a Lenku.
Zdroj: Erich Handl za výbor KMN