Škodovka dokončila v roce 2016 redesign svých showroomů v ČR a už je tu další. Automobilka zahájila uvedení nového firemního designu ve svých dealerstvích. Postupně chce proměnit 4000 showroomů po celém světě.
Zcela první autosalony s novou korporátní identitou byly otevřeny ve Vietnamu, v Evropě se první modernizované prodejní místo nachází v Estonsku.
Další novinkou je vůbec první takzvaný Škoda City Store, který přivítal zákazníky v Bělehradě v Srbsku v říjnu. V Kuvajtu pak vznikl showroom s důrazem na digitální zákaznickou zkušenost.
„Nacházíme se uprostřed nejzásadnější změny v korporátním designu za posledních 30 let – zahájili jsme ji informačními a komunikačními materiály a nyní pokračujeme v showroomech po celém světě. Autosalony jsou nejdůležitějšími styčnými body s našimi zákazníky, protože právě zde mohou lidé osobně poznat značku Škoda a její hodnoty,“ uvedl Martin Jahn, člen představenstva pro prodej a marketing.
Zdroj: Škoda Auto, novinky.cz, archiv